Το τρένο, που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί από το 2027 στη γραμμή Τόκιο-Ναγκόγια, στην «καθημερινή» του εμπορική του χρήση θα κινείται με μέγιστη ταχύτητα τα 500 χλμ/ώρα με αποτέλεσμα να καλύπτει την απόσταση των 286 χλμ. σε 40 λεπτά -κάτω από το μισό χρόνο που χρειάζονται σήμερα τα υπερσύγχρονα shinkansen.
Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν τα 590 χλμ/ώρα, το οποίο επίσης είχε επιτευχθεί με αυτό το μοντέλο μόλις πριν από μία εβδομάδα.
Η σύνδεση με Maglev με την Οσάκα σχεδιάζεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2045 με το κόστος φυσικά να είναι αστρονομικό και να υπολογίζεται περίπου στα 6 τρισ. γεν, ήτοι σχεδόν 70 δισ. ευρώ, αφού εκτός από τις γραμμές χρειάζεται και διάνοιξη αρκετών τούνελ.