ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Airbus: Ενισχύονται τα σενάρια κατάρριψης από τζιχαντιστές

10:14 - 02 Νοε 2015 | Ειδήσεις
Airbus: Ενισχύονται τα σενάρια κατάρριψης από τζιχαντιστές
Στα δύο μαύρα κουτιά του μοιραίου Airbus που σκόρπισε το θάνατο τους 224 επιβαίνοντες βρίσκεται στραμμένο το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινότητας.

Οι έρευνες των αρμόδιων εμπειρογνωμόνων ωστόσο διεξάγονται στη σκιά της αποκάλυψης ότι το αεροσκάφος των ρωσικών αερογραμμών διαλύθηκε στον αέρα, πολύ πριν συντριβεί στα εδάφη του όρους Σινά στην Αίγυπτο. Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να ενισχύσει προς στιγμήν τα σενάρια κατάρριψης του ρωσικού αεροπλάνου από τζιχαντιστές, σενάριο το οποίο ωστόσο απορρίπτουν τόσο οι αιγυπτιακές όσο και οι ρωσικές Αρχές.

Η τζιχαντιστική οργάνωση ανακοίνωσε ότι αυτή κατέρριψε το αεροπλάνο σε αντίποινα για τη ρωσική επέμβαση στη Συρία. Ωστόσο ο Ρώσος υπουργός Μεταφορών Σοκόλοφ απέρριψε την υπόθεση αυτή, σημειώνοντας ότι οι Αιγύπτιοι «δεν διαθέτουν καμία πληροφορία που θα μπορούσε να επιβεβαιώσει αυτούς τους υπαινιγμούς». Επιφυλακτικοί είναι επίσης οι ειδικοί σε θέματα αεροναυπηγικής όσον αφορά τον ισχυρισμό αυτόν του ΙΚ. Θεωρούν πιθανότερες άλλες υποθέσεις, όπως μια τεχνική βλάβη ή μια βόμβα μέσα στο αεροσκάφος.

Το γεγονός ότι τα συντρίμμια του ρωσικού αεροσκάφους που κατέπεσε στην Αίγυπτο χθες έχουν διασκορπιστεί σε μια μεγάλη ακτίνα καταδεικνύει ότι το Airbus Α321 διαλύθηκε στον αέρα, ενώ πετούσε σε μεγάλο ύψος, επισήμανε ο Αλεξάντερ Νεράντκο, επικεφαλής της αρχής πολιτικής αεροπορίας της Ρωσίας, Rosaviatsia, σε δηλώσεις που έκανε στο ρωσικό τηλεοπτικό δίκτυο Russia 24 και αναμετέδωσε το πρακτορείο Interfax.

Την ίδια εκτίμηση εξέφρασε νωρίτερα και ο διευθυντής της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (MAK), Βίκτορ Σοροτσένκο, ο οποίος είχε δηλώσει: «Η διάλυσή του έγινε στον αέρα και τα συντρίμμια διασκορπίστηκαν σε μια μεγάλη έκταση, περίπου 20 τετραγωνικών χιλιομέτρων», διευκρινίζοντας ότι ακόμη είναι «πολύ νωρίς για να εξάγουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.