Η HSBC διευκρίνισε ότι ο αριθμός των πελατών που χρησιμοποιούν καταστήματα για τις συναλλαγές τους έχει υποχωρήσει κατά 40% την τελευταία πενταετία, ενώ ο αριθμός των ανθρώπων που πραγματοποιούν ψηφιακές συναλλαγές έχει αυξηθεί.
"Αυτό σηματοδοτεί τη λήξη του προγράμματος αναδιάρθρωσης του δικτύου μας", δήλωσε ο Antonio Simoes, διευθύνων σύμβουλος της HSBC στη Βρετανία. "Αισθανόμαστε τώρα πως έχουμε το σωστό δίκτυο καταστημάτων που λειτουργεί συμπληρωματικά στους άλλους τρόπους που οι πελάτες επιλέγουν τώρα να έρθουν σε επαφή μαζί μας".