ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η άνοδος του γερμανικού πληθωρισμού πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη

10:44 - 23 Μαρ 2017 | Ειδήσεις
Η άνοδος του γερμανικού πληθωρισμού πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη
Για δεύτερο διαδοχικό μήνα αναμένεται να υποχωρήσει τον Απρίλιο η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη, λόγω της ενίσχυσης του πληθωρισμού, όπως αποφαίνεται η εταιρεία ερευνών GfK.

Ειδικότερα, ο δείκτης εμπιστοσύνης της GfK αναμένεται να υποχωρήσει στις 9,8 μονάδες τον Απρίλιο από 10,0 μονάδες τον Μάρτιο. Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal τοποθετούσαν τον δείκτη στις 10,0 μονάδες.

Η άνοδος του πληθωρισμού στη Γερμανία και οι ανησυχίες για τον αντίκτυπο στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών "προφανώς εμποδίζουν την πλήρη ανάκαμψη" της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, σημειώνει η GfK.

Ο πληθωρισμός σκαρφάλωσε στο 2,2% το Φεβρουάριο από 1,9% τον Ιανουάριο, ξεπερνώντας τον στόχο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για πληθωρισμός κοντά, αλλά κάτω από το 2%.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.