ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έρευνα KPMG:Οι φοιτητές αναζητούν εργοδότες με πραγματικό όραμα και αξίες

15:53 - 12 Απρ 2017 | Ειδήσεις
Έρευνα KPMG:Οι φοιτητές αναζητούν εργοδότες με πραγματικό όραμα και αξίες
Τις κοινές αξίες μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών, και όχι τη χρηματική αμοιβή θέτει ως προτεραιότητα για την επιλογή εργασιακού περιβάλλοντος το 84% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα που διεξήγαγε στην παγκόσμια φοιτητική κοινότητα η KPMG International, θέλοντας να καταγράψει τα βασικά κριτήρια με τα οποία επιλέγουν οι φοιτητές, και μελλοντικοί εργαζόμενοι, τους εργοδότες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 4 165 φοιτητές από τα καλύτερα πανεπιστήμια 68 χωρών σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα τους και η Ελλάδα.


Το 92% μάλιστα προτιμά η πρώτη του εργασιακή εμπειρία να είναι σε εταιρεία που έχει ένα αληθινό και συναρπαστικό όραμα. To 89% αναζητά οργανισμούς που αφήνουν ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, ενώ το 79% των ερωτηθέντων απάντησε πως είναι πιο σημαντικό για αυτούς να εργάζονται σε εταιρείες που καθοδηγούνται από έναν δυνατό σκοπό.


Στην κορυφή της λίστας κατατάσσονται επίσης οι ευκαιρίες για προσωπική εξέλιξη, επαγγελματική κατάρτιση και ανέλιξη (47%).


Εντύπωση προκαλεί πως το 84% είναι έτοιμο να μετακινηθεί σε χώρα του εξωτερικού προκειμένου να βρει την ιδανική θέση, ενώ το 65% προσδοκά να αλλάξει από 2-4 χώρες κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού του βίου.


Τέλος, το 43% στοχεύει να ενταχθεί στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, το 27% να απασχοληθεί σε εταιρείες professional services, ενώ μόλις το 13% σε περιβάλλον τεχνολογίας.


«Τα αποτελέσματα της έρευνας ενισχύουν την πεποίθηση ότι οι Millennials είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να κάνουν μια δουλειά που ωφελεί την κοινωνία και να είναι κι εκείνοι μέρος μιας επιχείρησης που έχει κοινωνική συνείδηση . Αυτό σε συνδυασμό με τη φιλοδοξία τους να μάθουν, να αποκτήσουν δεξιότητες και εμπειρία, έτσι ώστε να προχωρήσει η καριέρα τους μπροστά, είναι το βασικό κριτήριο επιλογής εργοδότη», αναφέρει ο Iain McLaughlin, Head of Global Resourcing, KPMG International.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.