Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας , «τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να διασπαστούμε. Ήρθε η ώρα να καταστήσουμε την Cadbury τη μεγαλύτερη και την καλύτερη εταιρεία πώλησης ζαχαρωτών προϊόντων.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Cadbury δεν έχει δεχθεί ακόμη προσφορά εξαγοράς της μονάδας αναψυκτικών.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της επιχείρησης ανήλθαν πέρυσι στις 1,8 δισ. λίρες, σημειώνοντας άνοδο 44%, ενώ την ίδια χρονιά πούλησε τη μονάδα αναψυκτικών στην αγορά της Ευρώπης με στόχο να επικεντρωθεί στις πωλήσεις γλυκών στην περιοχή.