ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Γερμανία: Ενίσχυση καταναλωτικής εμπιστοσύνης το Μάρτιο - Ξεπεράστηκε ο «σκόπελος» του ΦΠΑ

12:34 - 28 Μαρ 2007 | Ειδήσεις
Για πρώτη φορά σε διάστημα πέντε μηνών σημείωσε άνοδο η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, ένδειξη η οποία συνηγορεί υπέρ της ανάκαμψης της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρωζώνης, μετά την αύξηση του ΦΠΑ.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης του GfK που αποτιμά την καταναλωτική εμπιστοσύνη ενισχύθηκε στο 4,4 από το αναθεωρημένο 4,3 το Μάρτιο, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο στο 4,5.

Οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν συνέλθει από το «χτύπημα» που δέχτηκαν με την αύξηση του ΦΠΑ, ενώ η μείωση της ανεργίας έχει συμβάλει, ώστε οι καταναλωτές να είναι περισσότερο αισιόδοξοι για τα εισοδήματά τους.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.