ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Intermarche: Πλήγμα στην εικόνα του μετά το χάος λόγω Nutella

12:41 - 04 Φεβ 2018 | Ειδήσεις
Σε κινήσεις για την βελτίωση της εικόνας της προχωρά η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche, μετά το χάος που προκλήθηκε στα καταστήματά της από την προσφορά στα βαζάκια της Nutella.

Μέσα στα καταστήματα έφτασε να πέσει μέχρι και ξύλο μεταξύ των πελατών, οι οποίοι προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν ένα βάζο Nutella.

Μάλιστα, σε ορισμένα καταστήματα της αλυσίδας μπήκε δελτίο, ώστε κάθε πελάτης να μπορεί να πάρει μόνο ένα βάζο.

Ο πανικός προκάλεσε μέχρι και την παρέμβαση του γάλλου υπουργού Οικονομικών, Μπρουνό Λε Μερ, ο οποίος κάλεσε το σούπερ μάρκετ να μην ξαναπροβεί σε τέτοια προωθητική ενέργεια.

«Έχουμε τώρα υποχρέωση να σταματήσουμε τις προωθητικές ενέργειες με μειώσεις 70% στις τιμές» δήλωσε ο διευθυντής της Intermarche Τιερί Κοτιγιάρ μιλώντας στην εφημερίδα Journal du Dimanche. Μετά το περιστατικό, η Επιτροπή Ανταγωνισμού διέταξε έρευνα για τη νομιμότητα της προσφοράς, δεδομένων και των ιδιαίτερα αυστηρών νόμων στη Γαλλία για τις εκπτώσεις, ενώ την Τετάρτη κατατέθηκε σχετικό νομοσχέδιο. 

 «Δράττομαι τις ευκαιρίας να ζητήσω ξανά συγγνώμη από το προσωπικό μας που ταλαιπωρήθηκε. Όμως οι υπερβολές αυτές και η εικόνα της κοινωνίας που μας παρουσίασαν πρέπει να εκληφθούν ως χαρακτηριστικές του πραγματικού πλήγματος που έχει δεχθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», υπογράμμισε ο Κοτιγιάρ.

Σε κάθε περίπτωση, υποστήριξε ότι δεν είναι η αλυσίδα υπεύθυνη για τις σκηνές χάους. «Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για κάτι που είναι απλώς το σύμπτωμα» μιας κατάστασης, εξήγησε.

Ο Κοτιγιάρ παραδέχθηκε ότι η προώθηση της Nutella έγινε «σε συνεργασία με την εταιρεία Ferrero», όμως η Intermarche ήταν αυτή που αποφάσισε την τελική τιμή πώλησης. Από την πλευρά της η Ferrero είχε ανακοινώσει ότι «η προωθητική αυτή ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς» από την Intermarche.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει τις προσφορές της σε άλλα προϊόντα εκτός των τροφίμων, είπε ο Κοτιγιάρ.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.