ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

WPP: Η δραστηριότητα στη Μέση Ανατολή στήριξε τα κέρδη α΄ τριμήνου

12:43 - 20 Απρ 2007 | Ειδήσεις
Ενισχυμένα κατά 4,3% εσοδα παρουσίασε το α΄ τρίμηνο η WPP Group, η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, εξαιρουμένων των εξαγορών, βοηθούμενη από την ανάπτυξη στη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και την Ασία. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,7% στις 1,37 δις. Λίρες το τρίμηνο που εληξε το Μάρτιο, λόγω της υποχώρησης του δολαρίου εναντι της λίρας. Το δολάριο έχει υποχωρήσει 12% εναντι της λίρας το 12μηνο που εληξε το Μάρτιο. Σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Martin Sorrell ανέφερε ότι η Κίνα, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα εξελιχθεί στην περισσότερο προσοδοφόρα για την εταιρεία αγορά.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.