ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι κορυφαίοι της ένδυσης για το 2019-Μεγαθήρια και λιανικές «έκπληξη»

16:25 - 04 Ιουν 2019 | Ειδήσεις
Οι κορυφαίοι της ένδυσης για το 2019-Μεγαθήρια και λιανικές «έκπληξη»
Αναταράξεις έρχονται να προκαλέσουν μικρότερες εταιρείες ένδυσης και start ups κάνοντας πιο αισθητή την παρουσία τους στην παγκόσμια κατάταξη με τις κορυφαίες επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ στον πλανήτη.

Στη λίστα των εταιρειών “Forbes Global 2000” εταιρείες μικρότερου βεληνεκούς σημειώνουν θεαματικά ανοδική πορεία και φαίνεται πως αρχίζουν να απειλούν τα μεγαθήρια του κλάδου της ένδυσης. Η λίστα μετράται από ένα σύνθετο αποτέλεσμα εσόδων, κερδών, περιουσιακών στοιχείων και αγοραίας αξίας.

Στην κορυφή βρέθηκε και πάλι η Christian Dior ως η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο που επικεντρώνεται στην ένδυση, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ.

Εταιρίες λιανικής κάνουν άλματα πίσω της με την Lululemon να ανεβαίνει 668 θέσεις, στο νούμερο 1480 της παγκόσμιας κατάταξης εταιρειών. Η εταιρεία αθλητικών ειδών ένδυσης, η οποία έκανε όνομα με την πώληση του γυναικείου παντελονιού γιόγκα των $100, επεκτείνει τη συλλογή της σε αντικείμενα όπως αποσμητικά, αθλητικά παπούτσια και ανδρικά ρούχα. Υπό τη διοίκηση του νέου CEO Calvin McDonald, τα έσοδα της Lululemon αυξήθηκαν κατά 24% στα 3,3 δισ. δολάρια το 2018.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα και το Foot Locker, το οποίο άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην Καλιφόρνια το 1974 και φέτος σημείωσε άνοδο 699 θέσεων, στο νούμερο 1671 της παγκόσμιας κατάταξης. Η εταιρεία αθλητικών ειδών διατηρεί σημαντική παρουσία στα εμπορικά κέντρα, με περισσότερες από 3.200 θέσεις και παράλληλα έχει διπλασιάσει τις ψηφιακές δυνατότητές του επενδύοντας σε πλήθος digital εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης 100 εκατομμυρίων δολαρίων στην GOAT, η οποία λειτουργεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα μεταπώλησης αθλητικών παπουτσιών. Έχει επίσης επενδύσει εκατομμύρια σε startups, όπως το γυναικείο εμπορικό σήμα Carbon 38 και την εταιρία παιδικών ενδυμάτων Rockets of Awesome. Τα κέρδη σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 541 εκατομμύρια δολάρια το 2018.

Στις πρώτες θέσεις

Η Dior ανέβηκε επτά θέσεις στο Νο 143 στον συνολικό κατάλογο και σταθεροποίησε τη θέση της ως Νο1 στη βιομηχανία ένδυσης. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά διψήφιο αριθμό σε 55 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Ο οίκος μόδας ωφελείται από το 41% της μητρικής της εταιρείας LVMH, η οποία κατέχει 70 πολυτελείς μάρκες, όπως οι Louis Vuitton, Dom Pérignon και Sephora.

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ένδυσης είναι η Nike. Η επιστροφή στην ανάπτυξη της εταιρείας και η διαφημιστική της καμπάνια με τον Colin Kaepernick συνέβαλαν στην τροφοδοσία της μετοχής, η οποίο έκλεισε με κέρδος 19% το 2018.

Τα τρία κορυφαία brands κλείνει η ισπανική Inditex που κατέχει τη Zara. Η εταιρεία ενδέχεται να μην αυξάνεται με το ρυθμό που συνήθιζε, αλλά οι πωλήσεις έφτασαν το 6% στα 31 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2018.

Τελευταία τροποποίηση στις 16:56 - 04 Ιουν 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.