ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νικητής το τηλέφωνο στη… μάχη του με το Ίντερνετ

11:17 - 10 Απρ 2020 | Ειδήσεις
Νικητής το τηλέφωνο στη… μάχη του με το Ίντερνετ
Την χαμένη του αίγλη κερδίζει εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού το τηλέφωνο, το οποίο χρησιμοποιούν με μεγαλύτερη συχνότητα οι άνθρωποι ανά τον κόσμο.

Στοιχεία από τις ΗΠΑ δείχνουν ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις έχουν αυξηθεί περισσότερο και από τη χρήση του ίντερνετ, κάτι που μάλλον έπιασε στον ύπνο τις μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με το δημοσίευμα των «Τάιμς της Νέας Υόρκης», που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η εταιρεία Verizon έκανε γνωστό ότι κατά μέσο όρο την τελευταία εβδομάδα είχε στο δίκτυο της 800 εκατομμύρια ασύρματες τηλεφωνικές κλήσεις ημερησίως, υπερδιπλάσιες σε σχέση με την «Ημέρα της Μητέρας», όταν παραδοσιακά οι φωνητικές κλήσεις αυξάνονται κατακόρυφα. Επίσης, η μέση διάρκεια μίας κλήσης έχει πια αυξηθεί κατά 33% σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο.

Η ΑΤ&Τ, η άλλη μεγάλη αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, ανέφερε ότι ο αριθμός των ασύρματων τηλεφωνικών κλήσεών της έχει αυξηθεί κατά 35%. Συγκριτικά, η κίνηση δεδομένων μέσω του διαδικτύου είναι αυξημένη κατά 20% έως 25% σε σχέση με την προ κρίσης περίοδο, σύμφωνα με τις Verizon και ΑΤ&Τ.

«Λαχταρούμε την ανθρώπινη φωνή»

Από το 2000 έως σήμερα περίπου 90 εκατομμύρια γραμμές σταθερής τηλεφωνίας έχουν καταργηθεί στις ΗΠΑ και στο μεγαλύτερο μέρος τους έχουν αντικατασταθεί από την ασύρματη/κινητή τηλεφωνία. Εφαρμογές όπως το FaceTime και το WhatsApp οδήγησαν σε μία σταδιακή μείωση στη χρήση του τηλεφώνου για συνομιλία κατά την τελευταία δεκαετία, ώσπου ήλθε η πανδημία και η μαζική κοινωνική απομόνωση για να δώσουν νέα ώθηση στη φωνητική χρήση του τηλεφώνου, σταθερού και κινητού.

Άσχετα από το αν πρόκειται για σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, η ουσία και η γοητεία της τηλεφωνίας ήταν η ίδια ανέκαθεν. «Λαχταρούμε την ανθρώπινη φωνή», σύμφωνα με τη Τζέσικα Ροζενγουόρσελ της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (FCC), της αρμόδιας εποπτικής Αρχής για τα τηλέφωνα, το διαδίκτυο και την τηλεόραση στις ΗΠΑ.

«Εδώ και χρόνια βλέπουμε μία σταθερή μείωση στον χρόνο που οι άνθρωποι περνάνε μιλώντας ο ένας στον άλλο, ιδίως στις ασύρματες συσκευές. Η παραμονή, όμως, τώρα στα σπίτια έχει πυροδοτήσει ξανά την πείνα των ανθρώπων να παραμείνουν συνδεδεμένοι φωνητικά», ανέφερε ο Κάιλ Μάλαντι, επικεφαλής Τεχνολογίας της Verizon.

Η αύξηση στις φωνητικές κλήσεις αφορά τόσο την προσωπική όσο και την επιχειρηματική χρήση, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο τεχνολογίας της ΑΤ&Τ, Κρις Σάμπαρ. «Η φωνή είναι η νέα εφαρμογή «που σκοτώνει». Είναι μία πραγματική έκπληξη», όπως είπε.

Πληθώρα ασύρματων κλήσεων σε όλη τη διάρκεια της ημέρας

Πριν την πανδημία οι ασύρματες κλήσεις κορυφώνονταν στις ώρες αιχμής το πρωί και το απόγευμα, ενώ όταν οι άνθρωποι έφθαναν στα γραφεία ή στα σχολεία, οι κλήσεις μειώνονταν σημαντικά. Σήμερα πια παραμένουν υψηλές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ η τηλεφωνική κίνηση παραμένει μεγάλη και τα σαββατοκύριακα, ακόμη και μεταξύ των νεαρών που έχουν εξοικειωθεί με τις εφαρμογές texting και messaging.

Μπορεί πλατφόρμες βιντεοδιασκέψεων, όπως το Zoom, να διευκολύνουν την οπτικοακουστική επαφή μέσω του υπολογιστή με πολλούς συναδέλφους ή φίλους μαζί, όμως το τηλέφωνο παραμένει η πιο εύκολη λύση για διαπροσωπική επαφή και συζήτηση (χωρίς μάλιστα ενοχλητικές διακοπές στην οθόνη…).

Τελευταία τροποποίηση στις 11:22 - 10 Απρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.