• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Θύμα του κορονοϊού οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία

21:59 - 30 Ιουλ 2020 | Ειδήσεις
Η πανδημία του κορωνοϊού αποδείχθηκε άκρως καταστροφική για τις μπυραρίες στη Γερμανία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Με 4,3 δισεκατομμύρια λίτρα, οι επιχειρήσεις πούλησαν ακόμη λιγότερη μπύρα από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.

 Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων στο διάστημα αυτό ήταν -6,6% ή σχεδόν 300 εκατομμύρια λίτρα λιγότερα από την αντίστοιχη περίοδο του ήδη αδύναμου προηγούμενου έτους.

Πρόκειται για την μικρότερη κατανάλωση μπύρας από την εισαγωγή της τρέχουσας στατιστικής μεθόδου το 1993, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία, η οποία εδρεύει στο Βιζμπάντεν. Οι εξαγωγές, ιδίως προς χώρες της ΕΕ, μειώθηκαν ακόμα πιο πολύ από τις σαφώς κυρίαρχες εγχώριες πωλήσεις.

Ειδικά κατά τους μήνες Απρίλιο (-17,3%) και Μάιο (-13%), οι πωλήσεις ήταν συγκριτικά χαμηλότερες από εκείνες του 2019. Μπαρ και εστιατόρια έκλεισαν, γιορτές και άλλες σημαντικές εκδηλώσεις ακυρώθηκαν. Στη συνέχεια, με τη σταδιακή χαλάρωση των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, οι πωλήσεις μπύρας ανέκαμψαν και τον Ιούνιο ήταν μόλις -1,9% κάτω από τον μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τις στατιστικές.

Ο Χόλγκερ Άιχελε, διευθύνων σύμβουλος της Γερμανικής Ένωσης Ζυθοποιών, αναμένει σημαντικές αλλαγές στη βιομηχανία της γαστρονομίας. «Πολλές μπυραρίες, μπαρ, κλαμπ και εστιατόρια θα πρέπει να εγκαταλείψουν. (...) Θα υπάρξουν επίσης μόνιμες πολύ σκληρές περικοπές στους κλάδους του τουρισμού, των συνεδρίων, των εκδηλώσεων και των επαγγελματικών ταξιδιών», δήλωσε σήμερα στο Βερολίνο.

«Η βαθιά διαρθρωτική αλλαγή μόλις ξεκίνησε και θα αλλάξει επίσης και τη γερμανική αγορά μπύρας. Ο κόσμος μετά τον κορονοϊό θα είναι διαφορετικός», πρόσθεσε ο Άιχελε. Η Ένωση ζυθοποιίας είχε ήδη περιγράψει τον Μάιο ότι, εκτός από την πτώση των πωλήσεων μπύρας, οι ζυθοποιίες ανησυχούσαν επίσης σοβαρά για την έλλειψη μισθώσεων, δυνατότητας αποπληρωμής δανείων και καταβολής ενοικίων από τις επιχειρήσεις γαστρονομίας.

Δεν ήταν σε θέση όλες οι ζυθοποιίες να αντισταθμίσουν τη μείωση της βαρελίσιας μπύρας με την αυξημένη των πωλήσεων εμφιαλωμένης μπύρας. Επωφελήθηκαν κυρίως εμπορικά σήματα γνωστά σε ομοσπονδιακό επίπεδο, όπως η η ζυθοποιεία Veltins, η οποία, σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας, αύξησε τις πωλήσεις μπουκαλιών κατά 10%. Ο επικεφαλής της Μίχαελ Χούμπερ αναμένει ότι πολλές ανταγωνιστικές της ζυθοποιίες θα έχουν σοβαρά προβλήματα: «Για τις τοπικές ζυθοποιίες, οι οποίες ζούσαν από την προσοδοφόρα άμεση τροφοδοσία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την τοπική γαστρονομία τα πράγματα γίνονται τώρα δύσκολα».

Σύμφωνα με την Ένωση της ζυθοποιίας, οι περισσότερες εταιρείες αξιοποιούν τα ευέλικτα ωράρια εργασίας και η πλειονότητα αξιοποιεί την αναβολή της καταβολής του φόρου μπύρας λόγω της κρίσης του κορονοϊού. Σύμφωνα με έρευνα της Ενωσης, μόνο το 16% των ζυθοποιείων χαρακτήρισε την κρατική υποστήριξη επαρκή. 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman