ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ψηφιακή Εκπαίδευση:Κίνδυνος αποκλεισμού για αγρότες, φτωχούς και άτομα χωρίς εξοπλισμό

11:34 - 08 Σεπ 2020 | Ειδήσεις
Ψηφιακή Εκπαίδευση:Κίνδυνος αποκλεισμού για αγρότες, φτωχούς και άτομα χωρίς εξοπλισμό
Στον ιδιαίτερο κίνδυνο αποκλεισμού, από την σχεδιαζομενη Ψηφιακή Εκπαίδευση στην ΕΕ, των αγροτών, των πτωχών και των μαθητών που δεν έχουν ψηφιακό εξοπλισμό ή έχουν ειδικές μαθησιακές ανάγκες, αναφέρεται, σε γραπτή της απάντηση, προς τρείς ευρωβουλευτές των Χριστιανοδημοκρατών, η Επίτροπος Gabriel.

Η Επίτροπος υποστηρίζει μεν, ότι στόχος της Κομισιόν είναι, μεχρι το 2025, το 70% του ενήλικου πληθυσμού της ΕΕ (230 εκατομμύρια), να έχει αποκτήσει , τουλάχιστον τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες αλλά «ομολογεί» ότι:

-Η πανδημία COVID-19 επηρεάζει τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες μεταξύ αγροτικών και αστικών περιοχών και διαφορετικών κοινωνικοοικονομικών ομάδων

-Μαθητές χωρίς πρόσβαση σε συνδεσιμότητα ή ψηφιακό εξοπλισμό και εκείνοι με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο κίνδυνο αποκλεισμού από την σχεδιαζόμενη Ψηφιακή Εκπαίδευση.

Οι τρείς ευρωβουλευτές (Anna Zalewska , Elżbieta Rafalska, Beata Szydło ), στην από 18 Ιουνίου 2020 ερώτηση τους, ζητούσαν από την Κομισιόν να μάθουν, το πως αξιολογεί τον αντίκτυπο της πανδημίας στην επιδείνωση φαινομένων όπως ο ψηφιακός αποκλεισμός και η έλλειψη ίσης πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση.

        Ακολουθεί ολόκληρη, η διαφωτιστική απάντηση της Επιτρόπου.

Απάντηση της κας Gabriel εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (7.9.2020)

«Η πανδημία COVID-19 και η μετάβαση σε εξ αποστάσεως και διαδικτυακή μάθηση προκάλεσε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετώπισε η εκπαίδευση τις τελευταίες δεκαετίες.

Η Επιτροπή έχει στενά παρακολουθήσει την κατάσταση και επί του παρόντος συγκεντρώνει απόψεις για την ψηφιακή εκπαίδευση από πολίτες και οργανώσεις μέσω της τρέχουσας δημόσιας διαβούλευσης.

Το νέο σχέδιο δράσης για την Ψηφιακή Εκπαίδευση, θα βασιστεί επίσης στα αποτελέσματα του τρέχοντος σχεδίου δράσης.

Ανάπτυξη ψηφιακός γραμματισμός και δεξιότητες σε μια προοπτική διά βίου μάθησης σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτιση για όλα τα επίπεδα δεξιοτήτων θα παραμείνει μία από τις προτεραιότητες του νέου σχεδίου δράσης. Η πανδημία COVID-19 επηρεάζει τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες μεταξύ αγροτικών και αστικών περιοχών και διαφορετικών κοινωνικοοικονομικών ομάδων.

Μαθητές χωρίς πρόσβαση σε συνδεσιμότητα ή ψηφιακό εξοπλισμό και εκείνοι με ειδικές μαθησιακές ανάγκες αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο κίνδυνο αποκλεισμού.

Η Επιτροπή θα εξετάσει αυτό το ζήτημα στο νέο σχέδιο δράσης, μαζί με άλλα στοιχεία όπως η ανάγκη ενδυνάμωσης των πολιτών, των μαθητών και των εκπαιδευτικών με τις απαραίτητες δεξιότητες στο τον ψηφιακό μετασχηματισμό, συμπεριλαμβανομένης της αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης.

Η υποστήριξη των ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους είναι μια εμβληματική δράση της Ατζέντας Δεξιοτήτων, που στόχο έχει, μέχρι το 2025, το 70% του ενήλικου πληθυσμού στην ΕΕ να έχει αποκτήσει τουλάχιστον, τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες.»

Νίκος Ρούσσης – Στρασβούργο

 
Τελευταία τροποποίηση στις 11:49 - 08 Σεπ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.