ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το Facebook αυτοανακηρύσσεται προασπιστής της αλήθειας για την κλιματική αλλαγή

14:10 - 22 Φεβ 2021 | Ειδήσεις
Το Facebook ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα ξεκινήσει να καταρρίπτει τους συχνούς μύθους σχετικά με την κλιματική αλλαγή, κλίνοντας προς τον ρόλο του «διαιτητή της αλήθειας» που κάποτε αποκήρυξε η εταιρεία.

Η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε ότι προσθέτει ένα τμήμα στο κέντρο πληροφοριών της εταιρείας για την κλιματική αλλαγή που θα περιλαμβάνει στοιχεία με ακριβείς πληροφορίες σχετικά με παρανοήσεις για το ζήτημα. Αυτό θα περιλαμβάνει πληροφορίες όπως ότι οι πληθυσμοί των πολικών αρκούδων που μειώνονται λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη, καθώς και ότι πάρα πολύ διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα βλάπτει τη φυτική ζωή της γης.

Η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να βασιστεί σε εμπειρογνώμονες από το Πανεπιστήμιο George Mason, το Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου του Yale για την Κλιματική Αλλαγή και το Πανεπιστήμιο του Cambridge με σκοπό τον εντοπισμό και την κατάρριψη των μύθων για την κλιματική αλλαγή.

Το Facebook εισήγαγε αυτά τα κέντρα πληροφοριών και βασίζεται σε αυτά ως βασικό μέρος της τακτικής της εταιρείας για την καταπολέμηση του διαδεδομένου προβλήματος της παραπληροφόρησης στις υπηρεσίες της εφαρμογής. Πρόκειται για μια μεγάλη ανατροπή από τη δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου Mark Zuckerberg τον περασμένο Μάιο, ο οποίος υπερασπίστηκε την απρόσκοπτη ομιλία πολιτικών στην πλατφόρμα και είπε ότι δεν πίστευε ότι «το Facebook ή οι διαδικτυακές πλατφόρμες γενικά θα έπρεπε να είναι διαιτητές της αλήθειας».

Προηγούμενα παραδείγματα περιλαμβάνουν ένα κέντρο πληροφόρησης σχετικά με τον κορονοϊό που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο και ένα κέντρο πληροφόρησης για τις εκλογές στις ΗΠΑ που ξεκίνησε τον Αύγουστο.

Το Facebook παρουσίασε το κέντρο πληροφόρησης για την κλιματική αλλαγή τον Σεπτέμβριο, λίγο μετά αφότου η εταιρεία κατέβασε μια έκθεση με λανθασμένους ισχυρισμούς ότι οι πυρκαγιές του Όρεγκον είχαν ξεκινήσει από μέλη της Antifa, καθώς η έκθεση αυτή έγινε viral στο κοινωνικό δίκτυο.

Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ότι θα αρχίσει τώρα να προσθέτει ετικέτες με πληροφορίες σε δημοσιεύσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή που θα κατευθύνουν τους χρήστες στην σελίδα του κέντρου πληροφόρησης για την κλιματική αλλαγή της εταιρείας.

Επιπλέον, η εταιρεία δήλωσε ότι θα επεκτείνει αυτή τη δυνατότητα σε χρήστες στο Βέλγιο, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Ινδία, την Ινδονησία, την Ιρλανδία, το Μεξικό, την Ολλανδία, τη Νιγηρία, την Ισπανία, τη Νότια Αφρική και την Ταϊβάν. Η δυνατότητα έχει γίνει διαθέσιμη στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

Οι χρήστες από άλλες χώρες θα κατευθύνονται από το Facebook στο Πρόγραμμα Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Εθνών όταν αναζητούν όρους σχετικά με το κλίμα στην εφαρμογή, δήλωσε η εταιρεία.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.