Αντίθετα, ο δείκτης οικονομικού κλίματος (Economic Sentiment Indicator - ESI) αυξήθηκε κατά 1,2 μονάδες, στις 112,8 στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κατά 1,3 μονάδες στις 114,0 στην ευρωζώνη.
Η άνοδος του ESI, σύμφωνα με την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, αποδόθηκε στην «αύξηση της εμπιστοσύνης στις υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και, σε μικρότερο βαθμό, τις κατασκευές, ενώ η εμπιστοσύνη παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητη στη βιομηχανία και μειώθηκε ελαφρά μεταξύ των καταναλωτών».