Τη συγκεκριμένη λίστα συντάσσει τα τελευταία 17 χρόνια η εταιρεία Interbrand.
Η αξία του σήματος (brand) της Apple εκτιμάται στα 178,12 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ της Google στα 133,25 δισεκατομμύρια δολάρια.
Την πρώτη δεκάδα, σύμφωνα με τη λίστα «2016 Best Global Brands», συμπληρώνουν κατά σειρά οι Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz και GE.
Ακολουθούν, BMW, McDonalds, Disney, Intel και Facebook.
Τα πέντε εμπορικά σήματα που αύξησαν περισσότερο την αξία τους σε σχέση με το 2015 είναι ayt;a των Facebook (48%), Amazon (33%), Lego (25%), Nissan (22%) και Adobe (21%).