Ο όμιλος Lufthansa προχωρά στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών -τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης, όσο και στο έδαφος- που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά.
Οι ταξιδιώτες για παράδειγμα έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή.
Να υπενθυμίσουμε πως ο όμιλος ξεκίνησε τις εργασίες για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής που θα συνδέεται με την υπηρεσία «προσωπικού βοηθού» του Google.
Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μετατροπής γραπτού κειμένου σε ομιλία, αυτός ο μηχανισμός θα είναι σύντομα σε θέση να απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών σχετικά με τις πτήσεις της Lufthansa.