ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lenovo: Αυξημένα τα οικονομικά κέρδη το β' τρίμηνο 2017

18:58 - 03 Νοε 2017 | Επιχειρήσεις
Lenovo: Αυξημένα τα οικονομικά κέρδη το β' τρίμηνο 2017
Ανοδικά κινήθηκαν τα κέρδη του ομίλου Lenovo το β' τρίμηνο του 2017.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και αύξηση κατά 18% σε σύγκριση με το πρώτο οικονομικό τρίμηνο.

Συγκριτικά με το περασμένο τρίμηνο, η Lenovo παρουσίασε αυξήσεις εσόδων και στα τρία από τα βασικά της τμήματα – το Data Center Group, το Mobile Business Group και το PC & Smart Devices Group – επιβεβαιώνοντας πως η ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής τριών φάσεων αποδίδει και παράγει σταθερά βελτιωμένα αποτελέσματα από όλο το portfolio των προϊόντων της.

Για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, τα έσοδα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 104 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας σημαντική ανάκαμψη από τις απώλειες του περασμένου τριμήνου. Το μικτό κέρδος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 0,3% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, μία τριμηνιαία αύξηση της τάξεως του 18,2%. Το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν στο 13,7%, μια μικρή τριμηνιαία αύξηση. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 94 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το περασμένο τρίμηνο. Τα βασικά έσοδα μετοχών ανήλθαν στα 1,26 δολάρια.

Σε συνέχεια του πιο ολοκληρωμένου λανσαρίσματος σε επίπεδο προϊόντων της ιστορίας του, που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο τρίμηνο, το Data Center Group (DCG) της Lenovo, υποστηρίχθηκε από μία ανανεωμένη δομή του καναλιού του και παρουσίασε αυξήσεις εσόδων σε σύγκριση με το περασμένο έτος εκτός Κίνας, κυρίως στις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Με τα νέα τηλέφωνα Moto να αποδίδουν καλά στις βασικές αγορές, το Mobile Business Group (MBG) της Lenovo παρουσίασε βελτιώσεις εσόδων σε σύγκριση με το περασμένο έτος, με ισχυρό momentum πωλήσεων στην Δυτική Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Λατινική Αμερική, και απέφερε συνολική αύξηση εσόδων για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο.

Το PC/Smart Devices Group (PCSD) της Lenovo, ήταν επίσης κερδοφόρο σε όλες τις αγορές, με ιστορικό υψηλό στο μερίδιο αγοράς της τάξεως του 21,3% στις περιοχές Ευρώπη/Μέση Ανατολή και Αφρική. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου λάνσαρε το Star Wars: Jedi Challenges, μια νέα συνεργασία AR με την Disney και γιόρτασε την 25η επέτειο από το λανσάρισμα του εμβληματικού ThinkPad, στο κλείσιμο του τριμήνου.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.