ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Starbucks: Μεγάλες αλλαγές για να αναθερμανθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον

11:32 - 25 Σεπ 2018 | Επιχειρήσεις
Starbucks: Μεγάλες αλλαγές για να αναθερμανθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Σε οργανωτική αναδιάρθρωση προχωρά ο κολοσσός του καφέ Starbucks, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις στάσιμες πωλήσεις, τον έντονο ανταγωνισμό από τους αντιπάλους του και να αναθερμάνει το ενδιαφέρον των επενδυτών. Οι μεταρρυθμίσεις θα περιλαμβάνουν αλλαγές στην ηγεσία και απολύσεις υπαλλήλων, αλλά και ανανέωση στα μενού και αυτοματοποίηση στις αποθήκες κάθε καταστήματος για να επιτρέψει στο προσωπικό να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στους πελάτες.

«Πρέπει να αυξήσουμε την ταχύτητα της καινοτομίας στην οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες μας, που εμπνέει τους συνεργάτες μας και που δίνει νόημα στη δουλειά μας», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος Κέβιν Τζόνσον σε σημείωμά τους προς τους εργαζόμενους. «Για να το καταφέρουμε θα κάνουμε κάποιες σημαντικές αλλαγές στο πώς δουλεύει η ηγεσία σε όλους τους τομείς της εταιρείας».

 

Οι αλλαγές στη δομή και την οργάνωση των Starbucks θα αρχίσουν από αυτή την εβδομάδα και θα συνεχιστούν μέχρι τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τον Τζόνσον. Εκπρόσωπος της εταιρείας με τον οποίο επικοινώνησε το Bloomberg έκανε λόγο για ακαθόριστο μέχρι στιγμής αριθμό απολύσεων.

 

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν σε μια περίοδο που η εταιρεία αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, παραμένοντας ωστόσο μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εστίασης στον κόσμο. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος από ταχύτατα αναπτυσσόμενες τοπικές αλυσίδες, ενώ μειώνεται η ζήτηση για τα χαρακτηριστικά Frapuccino του.

 

Τον περασμένο Ιούνιο η Starbucks πρόσθεσε στο μενού της έναν Frapuccino φράουλα και σνακ με αυγό και λουκάνικο τσορίθο, ενώ αύξησε την ποικιλία στις έτοιμες σαλάτες και στα σάντουιτς. Πειραματίζεται επίσης με τις υπηρεσίες delivery και στις αρχές του μήνα συνεργάστηκε με την Uber Eats για 100 καταστήματα στην περιοχή του Μαϊάμι.

 

Η Starbucks παράλληλα υλοποιεί ένα τεράστιο έργο επέκτασης στην Κίνα και συνεργάζεται με με την Alibaba προκειμένου να εισχωρήσει στην ραγδαία αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.

 

Τον περασμένο Ιούλιο η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων στο τελευταίο τρίμηνο μόλις 1%, μακριά από την καλπάζουσα ανάπτυξη στην οποία είχε συνηθίσει τους επενδυτές της. Οι μετοχές της έμειναν στάσιμες φέτος, όταν την ίδια περίοδο πέρυσι είχαν καταγράψει αύξηση 18%.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.