ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα νέα γραφεία της εγκαινίασε η ΑΧΑ ασφαλιστική

20:11 - 22 Νοε 2018 | Επιχειρήσεις
Τα νέα γραφεία της εγκαινίασε η ΑΧΑ ασφαλιστική
Σε ένα εορταστικό κλίμα, η ΑΧΑ εγκαινίασε, την Τρίτη 20 Νοεμβρίου, τα νέα γραφεία της, παρουσία του CFO International New Markets, κ. Wilm Langenbach. Με βάση την αρχή «ΟΝΕ ΑΧΑ», το νέο εργασιακό περιβάλλον της Εταιρείας στηρίζεται στην ιδέα ότι όλοι οι εργαζόμενοί της ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από την ίδια δημιουργική και καινοτόμα στέγη, η οποία τους εμπνέει να αποδίδουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Στο επίκεντρο του νέου αρχιτεκτονικού εγχειρήματος βρίσκονται οι αξίες της ΑΧΑ – «Ο Πελάτης στο Επίκεντρο», «Ακεραιότητα – Επαγγελματισμός», «ΟΝΕ ΑΧΑ», «Ευελιξία», «Καινοτομία», «Απλότητα», γι’ αυτό και κάθε όροφος έχει πάρει το όνομά του από αυτές.

Για την ανακαίνιση των γραφείων, η ΑΧΑ στηρίχτηκε στη σύγχρονη αρχιτεκτονική λογική των μεγάλων γραφείων «ανοιχτής διάταξης», τα οποία ευνοούν την επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων, την ομαδική εργασία και την εύκολη ανταλλαγή ιδεών και πληροφοριών. Συγκεκριμένα, τα νέα γραφεία σχεδιάστηκαν με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην υπάρχει η έννοια του «μόνιμου χώρου» για τον κάθε εργαζόμενο (shared policy desk), καθώς κάθε μέρα μπορεί να επιλέξει διαφορετική θέση.

Σε αυτό το άψογα ανακαινισμένο εργασιακό περιβάλλον, κάθε σημείο είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτρέπει στους εργαζόμενους να λειτουργούν με ευελιξία. Γι’ αυτό τον λόγο έχουν σχεδιαστεί:

  • Quiet Rooms: χώροι αφιερωμένοι στους εργαζομένους (ατομικά) για να μπορούν να εργασθούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας το επιθυμούν με ησυχία.
  • Χώρος Καινοτομίας: ειδικά σχεδιασμένος χώρος που έχει διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο για να εμπνέει τους εργαζόμενους να δημιουργήσουν.
  • Βιβλιοθήκη: χώρος αφιερωμένος στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων, δίνοντάς τους το κίνητρο για αυτοδιδασκαλία (self-learning) και digital Booths: ανοιχτά σημεία συνάντησης που προάγουν τη μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολία στις συναντήσεις.
  • Phone booths: χώροι όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να πραγματοποιούν τα προσωπικά τους τηλεφωνήματα.

Ο CFO της Περιφέρειας International New Markets, κ. Wilm Langenbach, δήλωσε: «Η ΑΧΑ Ελλάδας συνεχίζει να κάνει σημαντικά βήματα στο συνολικό ταξίδι μετασχηματισμού της, με στόχο να αποτελέσει ηγέτη στην επικέντρωση στον πελάτη και στην κερδοφόρα ανάπτυξη. Η επαναλαμβανόμενη δυνατή απόδοσή μας το 2018 αποδεικνύει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Για να διατηρήσουμε μακροπρόθεσμα αυτή την απόδοση, επενδύουμε στον εκσυγχρονισμό του τρόπου εργασίας μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανεώσαμε τα γραφεία μας, σε διάστημα μόλις 3 μηνών, και είμαι σίγουρος ότι η συγκεκριμένη αλλαγή θα ενισχύσει περαιτέρω τον μετασχηματισμό του οργανισμού μας.

Τα νέα γραφεία μας θα ενδυναμώσουν τη συνεργασία και την παραγωγικότητα των ομάδων μας, υποστηρίζοντας την υπερσύγχρονη και ευέλικτη εργασία και ενσωματώνοντας όλες τις ομάδες της ΑΧΑ κάτω από μία στέγη. Με τον τρόπο αυτό θα επιτρέψουμε στους ανθρώπους μας να ενεργούν ως πρεσβευτές της προσπάθειάς μας να γίνουμε πραγματικοί σύμμαχοι των πελατών και των συνεργατών μας.»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, κ. Ερρίκος Μοάτσος, ανέφερε: «Οι άνθρωποί μας αποτελούν την κινητήριο δύναμη της λειτουργίας μας. Διαχρονικά αποτελούν κύρια προτεραιότητα κάθε σχεδιασμού μας και το αποδεικνύουμε δημιουργώντας μαζί τους μία ειλικρινή και βαθιά σχέση αμοιβαίου σεβασμού. Σε μία εποχή όπου όλα αλλάζουν είναι σημαντικό αφενός να κρατήσουμε σταθερές τις ανθρώπινες αξίες μας, αφετέρου να διασφαλίσουμε την ικανότητά μας να παράγουμε καινοτόμα σκέψη. Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάσαμε τα νέα γραφεία μας, επιδιώκοντας να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας να εργαστούν σε έναν χώρο που αποπνέει εμπιστοσύνη και προοπτική. »

Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που κάθε μας επιτυχία αποτελεί αφετηρία για τον επόμενο σχεδιασμό μας. Καλύτερο εργοδότη δεν σε καθιστά μία διάκριση, όσο σημαντική και αν είναι, αλλά η εμπιστοσύνη που χτίζεται μέσα από τους ανθρώπους ενός οργανισμού. Επανασχεδιάσαμε τον χώρο εργασία μας για να νιώθουν καλά οι άνθρωποί μας μέσα σε αυτόν, για να νιώθουν ότι εργάζονται σε μία Εταιρεία που σέβεται τις ανάγκες τους, που τους στηρίζει στην επαγγελματική πορεία τους, που λειτουργεί με πραγματικές αξίες και που έχει, παράλληλα, τη δυναμική να ξεχωρίζει για την καινοτόμα σκέψη της.»

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.