Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Brand Finance Global 500, η συνολική αξία των 500 brands παγκοσμίως σημείωσε άνοδο 16,5% την τελευταία χρονιά.
Ειδικότερα, η αξία διαμορφώθηκε στα 6,87 τρισ.δολ. το 2019 από 5,9 τρισ.δολ το 2018.
Άξιο αναφοράς είναι πως το 45,4% της συνολικής αξίας του top 500 προέρχεται απο τις ΗΠΑ έναντι των 19% από την Κίνα. Ωστόσο, παρατηρείται κινεζική επέλαση καθότι 80 επιχειρήσεις που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα είναι κινεζικές.
Ποια brands συμπεριλαμβάνονται στη λίστα
Πρώτη των πρώτων είνα η Amazon με την άυλη αξία της να καταγράφει αύξηση 25%, αγγίζοντας τα 1879 δισ.δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Apple με αξία 153,6 δισ. δολ και στην τρίτη η Google με 142,7 δισ.δολ. Ακολουθεί η Microsoft με 119,5 δισ.δολ, η Samsung με 92,3 δισ.δολ, η AT&T με 87δισ.δολ, η Facebook με 83,2 δισ.δολ ενώ το τοπ 10 των εμπορικών σημάτων κλείνει ο κινεζικός χρηματοπιστωτιός κολοσσός ICBC, του οποίου το brand ως προς την αξία υπολογίστηκε σε79,8 δισ.δολ.