ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H Fosun εξαγόρασε σήματα και brands της Thomas Cook

13:20 - 02 Νοε 2019 | Επιχειρήσεις
H Fosun εξαγόρασε σήματα και brands της Thomas Cook
Έναντι 12,7 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκε από τη Fosun η εξαγορά του σήματος της Thomas Cook, συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών, των ονομάτων domain, των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων και όλων των αδειών που σχετίζονται με το brand. Παράλληλα, η συμφωνία αφορά και τα brands των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook’s Club.

«Η εξαγορά του παγκόσμιου εμπορικού σήματος της Thomas Cook θα επιτρέψει στην Fosun Tourism να επεκτείνει τις τουριστικές της δραστηριότητες της αξιοποιώντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του κινεζικού εξερχόμενου τουρισμού, καθώς και την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και της Thomas Cook», δήλωσε σχετικά ο Πρόεδρος της Fosun Tourism, Qian Jiannong.

«Επίσης, η διαχείριση των brands Casa Cook και Cook's Club, θα εμπλουτίσει περαιτέρω την προσφορά επιλογών διαμονής για τουριστικούς προορισμούς από τον Όμιλο, παρέχοντας στους πελάτες της Fosun ποιοτική εμπειρία διακοπών σε ολόκληρο τον κόσμο», συμπλήρωσε.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.