ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η λίστα των Financial Times με τις επιχειρήσεις- πρωταθλητές της πανδημίας Κύριο

12:59 - 20 Ιουν 2020 | Επιχειρήσεις
Η λίστα των Financial Times με τις επιχειρήσεις- πρωταθλητές της πανδημίας
Το 2020 είναι μία δύσκολη χρονιά για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων. Υπάρχουν, όμως και κάποιες για τις οποίες η κρίση μετατράπηκε σε ευκαιρία. Τους "κερδισμένους" της πανδημίας παρουσιάζουν οι Financial Times.

Η πανδημία με τις ιδιαιτερότητές της, δημιούργησε ανάγκες που έπρεπε άμεσα να καλυφθούν. Εταιρείες τεχνολογίας, φαρμακευτικές, αλλά και εμπορικοί κολοσσοί ξεχώρισαν, σύμφωνα με τους FT.

Το Top 10 αποτελείται από τις εξής εταιρείες:

1.Amazon $401.1bn

Καθώς η μία κυβέρνηση μετά την άλλη διέταζε τους πολίτες να μείνουν σπίτι, η Amazon μετατράπηκε σε «λιμάνι ανεφοδιασμού» για όσους ήθελαν να αγοράσουν είδη οικιακής χρήσης. Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος κατέγραψε έσοδα ρεκόρ και ο ιδρυτής ανακοίνωσε ότι μπορεί να δαπανηθούν ως κα $4 δισ. για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.

2. Microsoft $269.9bn

Η στροφή της Microsoft σε υπηρεσίες cloud τη βοήθησε να ανταπεξέλθει ιδανικά σε έναν κόσμο όπου μεγάλος αριθμός ανθρώπων εργάζεται από το σπίτι. Η εφαρμογή Teams καθιερώθηκε ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ συναδέλφων.

3. Apple $219.1bn

Eνώ και τα 500 καταστήματα της Apple σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να κλείσουν, τα έσοδα παρέμειναν υψηλά χάρη στις ισχυρές διαδικτυακές πωλήσεις. Η Apple κυκλοφόρησε νέο iPhone, iMac και MacBook Air, προσελκύοντας νέους χρήστες.

4.Tesla $108.4bn

Η πρωτοπόρος στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει αφήσει πίσω ακόμα και παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς προσπαθούν να θέσουν σε λειτουργία τα εργοστάσια τους. Εν τω μεταξύ, ο Έλον Μασκ υπόσχεται να ανατρέψει το μοντέλο χρήσης του αυτοκινήτου με το λανσάρισμα στόλων αυτοοδηγούμενων ταξί που θα χρεώνουν με το μίλι.

5. Tencent $93bn

Οι ευρισκόμενοι σε απομόνωση Κινέζοι στράφηκαν στους ψηφιακούς κόσμους της Tencent. O αριθμός των συνδρομητών των υπηρεσιών βίντεο εκτινάχτηκε στα 112 εκατ., οι συνδρομητές των υπηρεσιών μουσικής στα 43 εκατ. και οι χρήστες του WeChat έφτασαν τα 1,2 δισ.

6. Facebook $85.7bn

Oι εταιρείες περιόρισαν τις διαφημιστικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά ο χρόνος παραμονής των χρηστών στη σελίδα του Facebook εκτοξεύτηκε, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις εμφανίσεις. Το κοινωνικό δίκτυο λάνσαρε νέες εφαρμογές, όπως το Facebook Shops, το οποίο έχει σαν στόχο να ανταγωνιστεί την Amazon.

7. Nvidia $83.3bn

Οι πωλήσεις στις κάρτες γραφικών υποχώρησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς τα ίντερνετ καφέ παρέμειναν κλειστά ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κατέρρευσε. Ωστόσο η Nvidia κατάφερε να κάνει στροφή στο online gaming, ενώ έλαβε στήριξη και από τις διαδικτυακές πωλήσεις.

8. Alphabet $68.1bn

Δεδομένης της μεγάλης πτώσης των διαφημιστικών δαπανών μετά το ξέσπασμα της κρίσης, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Alphabet έχει επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα. Αν και τομείς όπως αυτός των ταξιδιών και των τοπικών υπηρεσιών έχουν καταρρεύσει, oι διαφημίσεις μέσω αναζήτησης άρχισαν να σταθεροποιούνται μετά τις αρχές Μαρτίου. Εν τω μεταξύ, η πλατφόρμα cloud computing της Google και η εφαρμογή Meet ευνοήθηκαν από τη μετατόπιση δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο.

9. PayPal $65.4bn

Η εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών συνέβαλε στην μεταφορά πάνω από $1 δισ. σε ομοσπονδιακά δάνεια στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης των μικρών επιχειρήσεων της αμερικανικής κυβέρνησης. Εν τω μεταξύ, η εφαρμογή πληρωμών Venmo έγινε πιο δημοφιλής μετά το ξέσπασμα της πανδημίας για αγορές αγαθών και υπηρεσιών.

10. T-Mobile $59.7bn

Η αμερικανική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ευνοήθηκε από τη μεγαλύτερη εξάρτηση των χρηστών εν μέσω πανδημίας αλλά και από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την Sprint. Το ντιλ κατέστησε την T-Mobile τον τρίτο μεγαλύτερο παίχτη στην αμερικανική αγορά τηλεπικοινωνιών.

ft100

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.