ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Πόλεμος» Apple-Google με… λεία τις εξατομικευμένες διαφημίσεις

21:12 - 31 Ιαν 2021 | Επιχειρήσεις
Οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί Apple και Google έχουν έρθει σε αντιπαράθεση το τελευταίο διάστημα, καθώς η μία προχωρά σε κινήσεις που θίγουν τα συμφέροντα της άλλης, σε έναν τεχνολογικό «πόλεμο» που διακυβεύονται εκατομμύρια δολάρια.

Η Apple δημιούργησε ένα νέο λογισμικό, το οποίο θα προειδοποιεί τους χρήστες της για την καταγραφή της δραστηριότητάς τους στο διαδίκτυο. Το λογισμικό συνδέεται με το IDFA, ένα εργαλείο που προσφέρει στις διαδικτυακές εταιρείες τη δυνατότητα να προβάλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις, ανάλογα με την ιντερνετική δραστηριότητα του κάθε χρήστη.

Από την πλευρά της η Google, προκειμένου να αποφύγει το συγκεκριμένο λογισμικό, σταματά από τις εφαρμογές της στις συσκευές της Apple (Google Maps, ΥouTube κ.ά.) τη χρήση του IDFA. Η ανακοίνωση από την Alphabet έρχεται μόλις λίγες μέρες πριν η Apple επιβάλει νέους κανόνες σχετικά με την καταγραφή των δεδομένων των χρηστών.

Εδώ και πολλά χρόνια, η Apple χρησιμοποιεί το ψηφιακό αναγνωριστικό με την ονομασία IDFA, το οποίο είναι μοναδικό για κάθε χρήστη, σε πολλές εφαρμογές. Το εργαλείο αυτό καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται στον χρήστη και καταγράφει αν αυτός πραγματοποίησε κάποια αγορά. Η εταιρεία έχει καταστήσει σαφές ότι από φέτος θα απαιτεί από τις εφαρμογές να εμφανίζουν στους χρήστες ένα αναδυόμενο μήνυμα, με το οποίο θα ζητούν τη συγκατάθεση τους για πρόσβαση στο IDFA τους.

Η Google έχει αναπτύξει παρόμοιο λογισμικό παρακολούθησης με το IDFA, το οποίο τον καθιστά ικανό να καταγράφει την περιήγηση των χρηστών που έχουν κάνει log in στη δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα.

Σημειώνεται πως οι περισσότεροι χρήστες που χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης, είναι συνδεδεμένοι με τον προσωπικό τους λογαριασμό, γεγονός, που όπως σημειώνει η εταιρεία, σημαίνει ότι δεν θα επηρεαστεί η βασική διαφημιστική της δραστηριότητα από τις αλλαγές της Apple.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.