ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Kraft Heinz: Οι καταναλωτές να συνηθίσουν τις υψηλότερες τιμές τροφίμων

08:44 - 13 Οκτ 2021 | Επιχειρήσεις
Kraft Heinz: Οι καταναλωτές να συνηθίσουν τις υψηλότερες τιμές τροφίμων
Οι άνθρωποι θα πρέπει να συνηθίσουν τις υψηλότερες τιμές τροφίμων, δήλωσε στο BBC το αφεντικό της Kraft Heinz. Ο Miguel Patricio είπε ότι ο διεθνής κολοσσός τροφίμων, θα ανεβάσει τις τιμές σε πολλές χώρες.

Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, ο πληθωρισμός είναι «παντού», εξήγησε.

Το κόστος των συστατικών όπως τα δημητριακά και τα λάδια οδήγησε τις παγκόσμιες τιμές των τροφίμων σε υψηλό 10 ετών, σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ.

Η Kraft Heinz αύξησε τις τιμές σε περισσότερα από τα μισά προϊόντα της στις ΗΠΑ, την εγχώρια αγορά της, και ο κ. Patricio παραδέχτηκε ότι αυτό συμβαίνει και αλλού.

"Ανεβάζουμε τις τιμές, όπου χρειάζεται, σε όλο τον κόσμο", είπε.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλές χώρες είδαν την παραγωγή των πρώτων υλών, από καλλιέργειες έως φυτικά έλαια, να πέφτει.

Καθώς οι οικονομίες έχουν επανεκκινήσει, η προσφορά αυτών των προϊόντων δεν μπόρεσε να συμβαδίσει με την επιστρεφόμενη ζήτηση, οδηγώντας σε υψηλότερες τιμές. Οι υψηλότεροι μισθοί και οι υψηλές τιμές της ενέργειας έχουν επίσης επιβαρύνει τους κατασκευαστές.

Ο κ. Patricio λέει ότι αυτό το ευρύ φάσμα παραγόντων συμβάλλει στην αύξηση του κόστους των τροφίμων.

"Συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η έλλειψη οδηγών φορτηγών. Στις ΗΠΑ το κόστος υλικοτεχνικής υποστήριξης αυξήθηκε επίσης σημαντικά και υπάρχει έλλειψη εργατικού δυναμικού σε ορισμένους τομείς της οικονομίας".

Ο κ. Patricio λέει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να συνηθίσουν τις υψηλότερες τιμές των τροφίμων, δεδομένου ότι ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξάνεται, ενώ η έκταση στην οποία καλλιεργείται τροφή δεν αυξάνεται.

Μακροπρόθεσμα "θα υπάρξουν πολλά στην τεχνολογία για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των αγροτών" που θα βοηθήσουν.

Δεν πρέπει όλες οι αυξήσεις κόστους να μεταφερθούν στους καταναλωτές, είπε ο κ. Patricio. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να απορροφήσουν μέρος της αύξησης του κόστους.

"Νομίζω ότι εξαρτάται από εμάς, τη βιομηχανία και τις άλλες εταιρείες να προσπαθήσουν να ελαχιστοποιήσουν αυτές τις αυξήσεις τιμών", είπε.

Αλλά οι μεγάλοι παραγωγοί τροφίμων όπως η Kraft Heinz, η Nestle και η PepsiCo "πιθανότατα θα πρέπει να μεταφέρουν αυτό το κόστος στους καταναλωτές", σύμφωνα με την Kona Haque, επικεφαλής της έρευνας στην εταιρεία γεωργικών εμπορευμάτων ED&F Man.

«Είτε πρόκειται για καλαμπόκι, ζάχαρη, καφέ, σόγια, φοινικέλαιο, όλα αυτά τα βασικά τρόφιμα έχουν αυξηθεί», είπε.

"Οι κακές συγκομιδές στη Βραζιλία, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους εξαγωγείς γεωργικών προϊόντων στον κόσμο, η ξηρασία στη Ρωσία, το μειωμένο φύτεμα στις ΗΠΑ και τα αποθέματα στην Κίνα σε συνδυασμό με πιο ακριβά λιπάσματα, ενέργεια και έξοδα αποστολής έχουν αυξήσει τις τιμές".

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι όλοι οι παραγωγοί τροφίμων θα επηρεαστούν και ως εκ τούτου όλοι θα αυξήσουν τις τιμές με παρόμοιο τρόπο.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.