Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών οχημάτων μειώθηκαν 4,5% στα 2.696.401 οχήματα τη χρονιά που ολοκληρώθηκε.
Πάντως, οι πωλήσεις του brand Dacia αυξήθηκαν 3,1% και αυτές της Lada κατά 0,3%.
Επίσης, η Renault σημείωσε ότι στις πέντε βασικές ευρωπαϊκές αγορές της (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο), το ποσοστό των πωλήσεων στους πελάτες λιανικής τώρα ανέρχεται στο 58%, υψηλότερα κατά 6 μονάδες σε σχέση με το 2019.