ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Disney δίνει... κουράγιο στις streaming πλατφόρμες

08:03 - 11 Αυγ 2022 | Επιχειρήσεις
Η Disney δίνει... κουράγιο στις streaming πλατφόρμες
Εάν η αύξηση των συνδρομητών της Disney+ είναι κάποια ένδειξη, τότε οι φήμες ότι η αγορά των υπηρεσιών streaming πλησιάζει στον κορεσμό, έχουν αποδειχθεί αναληθείς.

Την Τετάρτη, η Walt Disney Company ανακοίνωσε ότι οι συνολικές συνδρομές της Disney+ αυξήθηκαν σε 152,1 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους, υψηλότερα από τα 147 εκατομμύρια που είχαν προβλέψει οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount.

Στο τέλος του τρίτου οικονομικού τριμήνου, το Hulu είχε 46,2 εκατομμύρια συνδρομητές και το ESPN+ είχε 22,8 εκατομμύρια.

Οι μετοχές της Disney σημείωσαν άνοδο περίπου 6% στον απόηχο των ανακοινώσεων.

Η αγορά του streaming βρισκόταν σε αναταραχή τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς το Netflix αποκάλυψε μια ακόμη πτώση των συνδρομητών και η Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε μια αλλαγή στη στρατηγική περιεχομένου.

Ενώ το Netflix αναμένει ανάκαμψη των συνδρομητών του, η αβεβαιότητα άφησε τους αναλυτές και τους επενδυτές να αναρωτιούνται τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον ευρύτερο κλάδο.

Η Disney άλλαξε τα δεδομένα και εκτός από τα παραπάνω θετικά αποτελέσματα, αποκάλυψε και μια νέα δομή τιμολόγησης που ενσωματώνει το Disney+ και υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ως μέρος μιας προσπάθειας να καταστήσει κερδοφόρα την υπηρεσία.

Κατά τη διάρκεια του δημοσιονομικού τρίτου τριμήνου, το Disney+, το Hulu και το ESPN+ έχασαν συνολικά 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αντικατοπτρίζοντας το υψηλότερο κόστος περιεχομένου στις υπηρεσίες. Τα μέσα έσοδα της Disney ανά χρήστη του Disney+ μειώθηκαν επίσης κατά 5% το τρίμηνο στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Από τις 8 Δεκεμβρίου στις ΗΠΑ, το Disney+ με διαφημίσεις θα είναι 7,99 $ ανά μήνα. Η τιμή του Disney+ χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 $ — αύξηση 3 $ ανά μήνα.

Το τμήμα πάρκων, εμπειριών και προϊόντων της Disney παρουσίασε αύξηση των εσόδων κατά 72% στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, από 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Η εταιρεία είπε ότι σημείωσε αύξηση της προσέλευσης, διανυκτερεύσεις κατειλημμένων δωματίων και δρομολόγια κρουαζιερόπλοιων.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.