Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει το Reuters, τα αποτελέσματα σηματοδοτούν το αποκορύφωμα των πολύμηνων προσπαθειών της Spotify να ενισχύσει την κερδοφορία της μέσω αυξήσεων τιμών και περικοπών κόστους, συμπεριλαμβανομένων απολύσεων, μειωμένων δαπανών μάρκετινγκ και υποχώρησης των μεγάλων επενδύσεων στο podcasting και στον ήχο.
Το Spotify δήλωσε ότι αναμένει λειτουργικά κέρδη 548 εκατ. ευρώ (566,2 εκατ. δολάρια) στο τρέχον τρίμηνο, πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 450,6 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Η τριμηνιαία πρόβλεψή της για τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες των 678 εκατομμυρίων ήταν σύμφωνη με την εκτίμηση των 679,4 εκατομμυρίων, ενώ η εκτίμησή της για αύξηση των premium συνδρομητών κατά 2 εκατομμύρια στα 265 εκατομμύρια ήταν πάνω από την εκτίμηση της Visible Alpha για 263,2 εκατομμύρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Ek δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η εταιρεία σχεδιάζει να πειραματιστεί με πιο εξατομικευμένες προσφορές για να προσελκύσει συνδρομητές, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας premium βαθμίδας που θα ονομάζεται «superfans of music» και θα συνοδεύεται από πρόσθετα χαρακτηριστικά.
«Για το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη της μουσικής βιομηχανίας, θα έχουμε όχι μόνο ένα προϊόν για όλους τους ανθρώπους, αλλά στην πραγματικότητα διαφορετικούς τύπους προϊόντων, διαφορετικούς τύπους συγγένειας, και ένα από αυτά τα προϊόντα είναι οι superfans της μουσικής», δήλωσε.
Αυξάνονται οι χρήστες
Οι παρατηρήσεις του ακολούθησαν ένα ισχυρό τέταρτο τρίμηνο, κατά το οποίο το Spotify πρόσθεσε αριθμό ρεκόρ συνδρομητών χάρη στο Wrapped - τη σύνοψη των ακουστικών συνηθειών των χρηστών στο τέλος του έτους - που δημιουργεί αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βοηθά στην προσέλκυση χρηστών στην υπηρεσία.
Οι συνδρομητές Premium αυξήθηκαν κατά 11% σε 263 εκατομμύρια το τρίμηνο, σε σύγκριση με την εκτίμηση της Visible Alpha για 260 εκατομμύρια. Οι καθαρές προσθήκες ρεκόρ MAU ύψους 35 εκατομμυρίων έφεραν το σύνολο στα 675 εκατομμύρια και ξεπέρασαν τις προσδοκίες.
Το Spotify έχει επίσης εστιάσει περισσότερο την προσοχή του σε μουσικά βίντεο και προσφορές podcast για να προσελκύσει χρήστες. Τους τελευταίους μήνες επέκτεινε τη δοκιμαστική διάθεση των μουσικών βίντεο σε νέες αγορές και παρουσίασε νέα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στη βελτίωση της δέσμευσης των χρηστών για τους δημιουργούς περιεχομένου.
«Ο streamer έθεσε σημαντικές επενδύσεις και προσοχή προς το οπτικό περιεχόμενο και το περιεχόμενο βίντεο - κανένα από τα οποία δεν είναι αυτό για το οποίο είναι γνωστό το Spotify - και η προσπάθειά του να κάνει rebranding μακριά από το να είναι μια πλατφόρμα μόνο για ήχο φαίνεται να αποδίδει», δήλωσε η αναλύτρια του eMarketer Grace Harmon.
Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 16% στα 4,24 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας την εκτίμηση για 4,19 δισ. ευρώ, λόγω της αύξησης των συνδρομητών και της αύξησης κατά 5% του μέσου εσόδου ανά χρήστη.
Τα μεικτά κέρδη σημείωσαν άλμα 40% χάρη στη μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά 16%. Το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε σε 32,2% από 31,1% το προηγούμενο τρίμηνο.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι το Spotify αύξησε τις τιμές στις ΗΠΑ τον περασμένο Ιούνιο.