Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Ο δημιουργός της διασημότερης τσάντας στον κόσμο, της Birkin, ανέφερε αύξηση 17,6% στις ετήσιες πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, φτάνοντας τα 3,96 δισεκατομμύρια ευρώ (4,15 δισεκατομμύρια δολάρια) για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών του LSEG για 3,69 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι πωλήσεις του έτους αυξήθηκαν κατά 14,7% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, φτάνοντας τα 15,2 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι της αναμενόμενης τιμής των 14,94 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4,19% λίγο μετά το άνοιγμα της αγοράς.
Η Hermès έχει αποφύγει σε μεγάλο βαθμό την ευρύτερη πτώση του τομέα των πολυτελών αγαθών τα τελευταία χρόνια, διατηρώντας μια αίσθηση γοητείας και αποκλειστικότητας, ενώ άλλες μάρκες αντιμετωπίζουν αντιστάσεις λόγω των υψηλότερων κόστους και της περιορισμένης καινοτομίας.
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Άξελ Ντουμάς ανέφερε την πιστότητα των πελατών ως παράγοντα που διατηρεί την ανάπτυξη των πωλήσεων σε ένα ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον.
«Το 2024, σε ένα πιο αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό πλαίσιο, η σταθερή απόδοση των αποτελεσμάτων αποδεικνύει τη δύναμη του μοντέλου της Hermès και την ευκινησία των ομάδων του οίκου, τις οποίες ευχαριστώ θερμά», δήλωσε ο Ντουμάς σε ανακοίνωση που συνόδευε τα αποτελέσματα.
Όσον αφορά το μέλλον, ο γαλλικός οίκος μόδας προέβλεψε συνέχιση της ανάπτυξης των εσόδων το 2025, χωρίς να προσδιορίσει συγκεκριμένο αριθμό, και δήλωσε ότι ξεκινά το έτος «με εμπιστοσύνη». Ωστόσο, ο Ντουμάς πρόσθεσε σε τηλεφωνική συνέντευξη για τα κέρδη ότι είναι «πολύ νωρίς για να δούμε ένα σημείο καμπής» στον ευρύτερο τομέα, σύμφωνα με το Reuters.
Η ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν ευρεία σε όλες τις περιοχές, με την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας) να σημειώνει μια εντυπωσιακή αύξηση 9% σε ετήσια βάση το τέταρτο τρίμηνο, παρά τη γενικότερη αδυναμία στην κεντρική κινεζική αγορά πολυτελών αγαθών.
Ο τομέας των δερμάτινων προϊόντων και ιππασίας της Hermès, ο οποίος αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ των εσόδων του ομίλου, παρουσίασε την ταχύτερη αύξηση το τέταρτο τρίμηνο, με αύξηση 21,7%.