ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΝΕΛ: Διευκρινίσεις για πλοία και δανειακές υποχρεώσεις

12:43 - 26 Ιουλ 2006 | Ναυτιλία
Απαντήσεις για την κατάσταση των πλοίων της και για τις δανειακές της υποχρεώσεις έδωσε η ΝΕΛ σε επιστολή της προς ΧΑ, τονίζοντας πως δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρείας με ημερομηνία 30/06/2006.

Σχετικά με τις δικαστικές διαφορές με την FBB, η ΝΕΛ αναφέρει πως δεν έχει ακόμη γίνει γνωστή η ημερομηνία εκδίκασης της προσφυγής της FBB στην αγγλική δικαιοσύνη. 

 H ανακοίνωση της ΝΕΛ έχει ως εξής:

"Σε απάντηση της από 24/7/2006 επιστολής του Χρηματιστηρίου Αθηνών, σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα, η ΝΕΛ διευκρινίζει τα ακόλουθα:

H ημερομηνία εκδίκασης της προσφυγής στην Αγγλική δικαιοσύνη της τράπεζας First Business Bank δεν έχει οριστεί ακόμα. Αυτή τη στιγμή η υπόθεση εκκρεμεί, εξεταζομένων προδικαστικών ζητημάτων. Προς το παρόν η F.B.B έχει μόνον αναγνωριστικά αιτήματα. Η ημερομηνία εκδίκασης της αγωγής της ΝΕΛ Α.Ε. κατά της τράπεζας First Business Bank ορίσθηκε στις 12 Ιουνίου 2007. Εκτιμάται ότι η συγκεκριμένη υπόθεση δεν θα έχει οποιαδήποτε αρνητική οικονομική ή επιχειρηματική επίπτωση στην εταιρεία μας.

Πέραν των όσων είχε ανακοινώσει η εταιρεία στις 12 Απριλίου 2006 αναφορικά με το ΝΑΤ, δεν υπάρχουν νεότερα.

Από τον Ιούνιο του 2005, δύο από τα ταχύπλοα πλοία της εταιρείας και συγκεκριμένα τα ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ είναι αποδρομολογημένα λόγω τεχνικών προβλημάτων. Η ΝΕΛ Α.Ε. διεκδικεί οικονομικές επανορθώσεις από την κατασκευάστρια των μηχανών εταιρεία (S.E.M.T. Pielstick).

Για το πλοίο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ η ΝΕΛ Α.Ε. έχει προχωρήσει πρόσφατα, στα ναυπηγεία FINCATIERI της γειτονικής ΙΤΑΛΙΑΣ, σε αντικατάσταση των κυρίων μηχανών του με νέες τελευταίας τεχνολογίας τύπου MTU και θα δρομολογηθεί από τις 28 Ιουλίου 2006 στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΠΑΡΟΣ- ΝΑΞΟΣ- ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ θεσμικού πλαισίου για τις ακτοπλοϊκές μεταφορές (Ν. 2932/2001), δύο πλοία της εταιρείας , τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα πρέπει να σταματήσουν τα δρομολόγια τους στις ελληνικές θάλασσες στις 31.12.2007, ενώ το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα πρέπει να κάνει το ίδιο στις 31.12.2008. Σημειώνουμε ότι όλα τα παραπάνω πλοία ικανοποιούν ήδη τα κριτήρια της Συνθήκης της Στοκχόλμης (Κοινοτική Οδηγία) και ως εκ τούτου είναι εκμεταλλεύσιμα σε όλες τις χώρες εντός και εκτός Ευρώπης χωρίς να τίθεται όριο ηλικίας. Σχετικά με το παραπάνω θέμα, έχει δοθεί ήδη στη χώρα μας από την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή αιτιολογημένη γνώμη για εναρμόνιση του νομοθετικού πλαισίου της χώρας μας στην προαναφερόμενη κοινοτική οδηγία.

Δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρείας με ημερομηνία 30/06/2006 η δε μέση ηλικία των υπολοίπων των προμηθευτών και πιστωτών της εταιρείας ανέρχεται σήμερα σε 30 ημέρες. Για τα δημοσιεύματα, που αναφέρονται στην επιστολή του Χρηματιστηρίου, η ΝΕΛ εντός της τρέχουσας εβδομάδας θα ασκήσει αγωγή ενώπιον των αστικών Δικαστηρίων (συκοφαντική δυσφήμησης ανωνύμου εταιρείας διά του τύπου).

Στην περίπτωση τέλος που προκύψει για την εταιρεία κάποιο σημαντικό γεγονός που ενδέχεται να έχει επιπτώσεις στην υφιστάμενη οικονομική, περιουσιακή ή νομική της κατάσταση, η εταιρεία θα προβεί στις απαραίτητες από το νόμο ανακοινώσεις στα πλαίσια ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού".

Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.