ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παραδόθηκε το πρώτο IVLOC του κόσμου υπό την κλάση του DNV GL

11:50 - 10 Δεκ 2018 | Ναυτιλία
Το Pacific Vision, το πρώτο παγκοσμίως πολύ μεγάλο «έξυπνο» ore carrier (φορτηγό πλοίο που μεταφέρει αποκλειστικά σιδηρομετάλλευμα -iVLOC), το οποίο ανήκει στην κλάση του DNV GL, παραδόθηκε από το Shanghai Waigaoqiao Shipyard στην China Merchants Energy Shipping Company. Το πλοίο είναι το πρώτο VLOC του κόσμου που εφαρμόζει τη SmartShip descriptive notation του DNV GL. Προκειμένου να πληροί των προυποθέσεων για το notation, το Pacific Vision έχει εξοπλιστεί με μια πλατφόρμα ενσωμάτωσης, ένα υποστηρικτικό σύστημα καθορισμού «έξυπνης» πλοήγησης, ένα σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποίησης της ενεργειακής αποτελεσματικότητας του πλοίου και ένα ακόμα σύστημα λειτουργίας και συντήρησης του έξυπνου βαποριού.

«Είναι μεγάλη τιμή να έχουμε συνεργαστεί με το Shanghai Waigaoqiao Shipyard, την China Merchant Energy Shipping Company και το SDARI (Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute), έτσι ώστε να κατασκευάσουμε το πρώτο IVLOC του κόσμου» δηλώνει ο Norbert Kray, ο RegioManager του DNVGL για την περιοχή της Κίνας. «Με το SmartShip notation, θελήσαμε να παρέχουμε στους πελάτες μια πλατφόρμα, που θα παρουσιάζει ξεκάθαρα τις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούσαν για να βελτιώσουν τις επιδόσεις, να ενισχύσουν την ασφάλεια και να μειώσουν το δυνατό περισσότερο τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Αυτό το notation υποστηρίζει τους πελάτες μας, οι οποίοι εξελίσσουν τα έξυπνα πλοία και θέτουν τις προδιαγραφές για το μέλλον της ναυτιλίας» προσθέτει ο Kray.

1st iVLOCC Pacific Vision.1

Σαν κομμάτι του Smart Notation, το πλοίο έχει ορισμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων λειτουργική ενδυνάμωση (OE-operational enhancement), ενίσχυση των επιδόσεων (PE-performance enhancement) και βελτίωση της καταγραφής της κατάστασης του πλοίου (CME-condition monitoring enhancement). Από την έναρξη της κατασκευής εντός δεξαμενής (keel laying) στις 24 Δεκεμβρίου 2015 ως την τελική παράδοση, ο DNV GL συνεργάστηκε πολύ στενά με το SDARI, το Shanghai Waigaoqiao και τους συσχετιζόμενους κατασκευαστές, για την πραγματοποίηση του design, την επιθεώρηση κατά την κατασκευή και την πιστοποίηση των μηχανημάτων.

Το πλοίο θα δραστηριοποιείται μεταξύ Βραζιλίας και Ασίας (Κίνα, Ιαπωνία, Μαλαισία και Ομάν). Επιπλέον, πολύ πιθανώς να αξιοποιηθεί και για το εμπόριο της Βραζιλίας και της Ευρώπης (Ρότερνταμ και Ιταλία).

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του 400K VLOC είναι:

-          Συνολικό μήκος: 362m

-          Πλάτος: 65m

-          Κοίλο: 30.4m

-          Βύθισμα: 23m

-          Μεταφορική Ικανότητα του Πλοίου: 399,999 DWT

Το SmartShip descriptive notation μπορεί να εφαρμοστεί σε πλοία, στα οποία παρέχονται ορισμένα προΪόντα από τον νηογνώμονα. Τα προϊόντα αυτά πληρούν εκείνα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που θεωρούνται «έξυπνη» τεχνολογία για τον τομέα των ναυτιλιακών εφαρμογών, πάντα σε ευθυγράμμιση με τις οδηγίες του DNV GL  για τα SmartShips CG-0508.

 

πηγή: DNV GL

Επιμέλεια: Mrs Elpida Chatzopoulou, trainee of Business Development-DNV GL Maritime,

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις 13:49 - 27 Μαρ 2019
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.