Κατά την εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων, η Ολυμπία Οδός, την οποία εκπροσωπούσε ο αναπληρωτής διευθύνοντας σύμβουλος, Γιώργος Συριανός προσκόμισε στην πρόεδρο του Δικαστηρίου τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο, σύμφωνα με την οποία έχει δικαίωμα να προβαίνει σε αναπροσαρμογή των διοδίων ετησίως, βάσει του πληθωρισμού.
Από την άλλη πλευρά οι πολίτες της Πάτρας τόνισαν ότι Θα πρέπει να σταματήσει η καταβολή των διοδίων από τους χρήστες, μέχρι να γίνει η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου. «Δεν είναι δυνατό να επιβάλλονται διόδια τη στιγμή που δεν έχουν γίνει οι βελτιώσεις και οι εργασίες που ισχυρίζεται η άλλη πλευρά. Δεν έχουν τοποθετηθεί διαχωριστικά στηθαία ούτε υπάρχει φωτισμός. Έχουν μπει κώνοι χωρίς λόγο και κάποια οχήματα κάνουν βόλτες. Είναι προσβολή και καταχρηστικό να προπληρώνεται ένα έργο», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
«Οι εργασίες γίνονται μέσα στα πλαίσια των χρονοδιαγραμμάτων. Τον πρώτο χρόνο οι εργασίες αφορούν στη βελτίωση και αντιμετώπιση της ασφάλειας της κυκλοφορίας. Συγχρόνως όμως έχουν ξεκινήσει ήδη πολλά εργοτάξια με διανοίξεις μετώπων σηράγγων εκτός δρόμου, για να γίνει ο νέος δρόμος με νέες προδιαγραφές και διαχωριστική νησίδα που θα ανταποκρίνεται στις αναπτυξιακές ανάγκες. Τα χρήματα του Έλληνα πολίτη για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια πιάνουν επιτέλους τόπο», τόνισε ο αναπληρωτής ο κ. Συριανός.
Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται σε περίπου δύο μήνες από σήμερα.
Να σημειωθεί ότι το έργο έχει αναλάβει η κοινοπραξία των εταιριών Vinci (ποσοστό συμμετοχής 36%) Hochtief (25%)J&P-Αβαξ (18%)Ακτωρ Παραχωρήσεις (18%) και Αθηνά(3%). Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,8 δις ευρώ και η διάρκεια παραχώρησης του έργου έχει οριστεί στα 30 χρόνια.
Ελένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr