ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επιστροφή στην κερδοφορία για την LG Electronics

18:43 - 27 Ιουλ 2011 | Επιχειρήσεις
Στην κερδοφορία επέστρεψε η LG ύστερα από δύο συνεχόμενα τρίμηνα με απώλειες, με το καθαρό κέρδος να ανέρχεται σε 108 δισεκατομμύρια KRW (99,6 εκατομμύρια USD). Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 158 δισεκατομμύρια KRW (145,8 εκατομμύρια USD), σημειώνοντας άνοδο κατά 21% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και 25% σε σχέση με πέρυσι, χάρη στην υψηλή κερδοφορία του τομέα των τηλεοράσεων και τις μειωμένες απώλειες από τις συσκευές κινητών τηλεφώνων.
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2011, η LG κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 14,4 τρισεκατομμυρίων KRW (13,3 δισεκατομμυρίων USD), με αύξηση κατά 9,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Επιχειρησιακές αποδόσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανά εταιρεία

Η LG Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 2,7% QoQ με πωλήσεις ύψους 5,4 τρις KRW (5 δις USD), χάρη στα υψηλότερα έσοδα από τις τηλεοράσεις LED LCD, τη νέα σειρά τηλεοράσεων CINEMA 3D και τη γενικότερη ανάπτυξη των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στις αναπτυσσόμενες αγορές. Για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η LG HE κατέγραψε λειτουργικά κέρδη που ανήλθαν στα 90 δις KRW (83 εκατομμύρια USD), αύξηση της τάξεως του 10% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της πλουσιότερης γκάμας προϊόντων και του βελτιωμένου ελέγχου των δαπανών. Η εταιρεία αναμένει ότι η αύξηση των πωλήσεων της θα συνεχιστεί, με την προσδοκώμενη αποδοχή των καταναλωτών για τη σειρά τηλεοράσεων CINEMA 3D -που αξιοποιεί την τεχνολογία FPR (film patterned retarder)-, όπως επίσης και των τηλεοράσεων SMART TV.

Η LG Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία), για το δεύτερο τρίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων κατά 11,6% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, φτάνοντας τα 3,25 τρις KRW (3 δις USD). Παράλληλα, ενώ η εταιρεία κατέγραψε απώλειες ύψους 54 δις KRW (49,8 εκατομμύρια USD), τα λειτουργικά έσοδα παρουσίασαν σημαντική βελτίωση, με μείωση των απωλειών σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο κατά το ήμισυ. Η εταιρεία συνεχίζει την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της σε παγκόσμιο επίπεδο, με την παρουσίαση νέων καινοτόμων συσκευών smartphones και τη συνεχιζόμενη επένδυση σε Έρευνα και Ανάπτυξη.

Η LG Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) σημείωσε πωλήσεις ρεκόρ τριμήνου ύψους 2,9 τρις KRW (2,7 δις USD), για το διάστημα από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο 2011, αύξηση της τάξεως του 6,9% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 6% YoY, λόγω των ισχυρών πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές. Παρά την αύξηση των εσόδων και τη βελτίωση της προσφοράς των προϊόντων, τα λειτουργικά κέρδη ύψους 51 δις KRW (47,1 εκατομμύρια USD) προέρχονται κυρίως από την αύξηση των δαπανών των πρώτων υλών, την αναβάθμιση του Κορεάτικου Γουόν και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά. Η Home Appliance Company, στοχεύει στη διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας της στην αγορά και για το δεύτερο μισό του έτους, με την εισαγωγή νέων προϊόντων με υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και «έξυπνα» χαρακτηριστικά, συνεχίζοντας παράλληλα τον έλεγχο των δαπανών.

Η Air Conditioning and Energy Solution Company (Κλιματισμός και Ενεργειακές Λύσεις) της LG, για το δεύτερο τρίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 29,2% QoQ και 15,3 ΥοΥ, φτάνοντας τα 1,9 τρις KRW (1,7 δις USD), με άξονες τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και την παρουσίαση νέων λύσεων με προηγμένα χαρακτηριστικά. Η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους 44 δις KRW (40,6 εκατομμύρια USD), σημειώνοντας αύξηση κατά 13% QoQ. Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους ανήλθε στο 2,3%, λαμβάνοντας υπόψη τις υψηλότερες δαπάνες πρώτων υλών και τις δυσμενείς ισοτιμίες ξένου συναλλάγματος. Παρόλο που η αγορά εισέρχεται στη χαμηλή περίοδο, η εταιρεία αναμένει την αύξηση της ζήτησης σε περιοχές στρατηγικού ενδιαφέροντος.

Η LG Electronics αναμένει σταθερή ανάπτυξη YoY στο τρίτο τρίμηνο του 2011, λαμβάνοντας υπόψη την παρουσίαση νέων προϊόντων στις κυριότερες κατηγορίες και την υλοποίηση δημιουργικών ενεργειών μάρκετινγκ με άξονα τα προϊόντα 3D. Σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, η εταιρεία θα εστιάσει στην ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω της επιθετικής μείωσης των δαπανών και της καινοτομίας, καθώς επίσης και με στρατηγικές επενδύσεις σε υπάρχοντες, αλλά και νέους επιχειρηματικούς τομείς.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.