ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι λέει ο ΟΠΑΠ για την ανανέωση της σύμβασης με Ιντραλότ

16:02 - 01 Αυγ 2011 | Επιχειρήσεις

Κατά ένα έτος αποφάσισε από το Δ.Σ. του ΟΠΑΠ η σύμβαση με την Intralot, για τη λειτουργία και συντήρηση του υπάρχοντος κεντρικού συστήματος και του δικτύου των τερματικών, η οποία έληγε στις 30 Ιουλίου – δυνατότητα παράτασης η οποία είχε ανακοινωθεί από πέρυσι – καθώς ο νέος πάροχος τεχνολογίας του κεντρικού συστήματος εκτιμάται ότι θα χρειαστεί διάστημα 9-12 μηνών για την εγκατάσταση, τις δοκιμές και εν τέλει τη σταδιακή μετάπτωση από το υπάρχον στο νέο σύστημα.

Το διάστημα αυτό έχουν ήδη εισηγηθεί και οι δυο υποψήφιες εταιρείες εγγράφως. Με αυτό ως δεδομένο, η ανανέωση της σύμβασης για ένα ακόμη χρόνο, συνιστά μονόδρομο για το Δ.Σ. της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ δύο είναι οι λόγοι για την απόφαση αυτή:

1) Επιχειρησιακά, γιατί διασφαλίζει την απεξάρτηση του κεντρικού συστήματος, άρα και την μεγαλύτερη ανεξαρτησία της ΟΠΑΠ Α.Ε. από έναν τεχνολογικό πάροχο. Ταυτόχρονα μειώνει το ρίσκο στη λειτουργία των πρακτορείων της ΟΠΑΠ Α.Ε. από την μετάβαση σε νέο πάροχο.

2) Οικονομικά, γιατί η αναπόσβεστη αξία των 30.000 τερματικών που προμηθεύθηκε η ΟΠΑΠ Α.Ε. το 2007 είναι σήμερα 50 εκατ. ευρώ, ενώ η προμήθεια ισάριθμων νέων θα απαιτούσε πρόσθετη δαπάνη περίπου 80 εκατ. ευρώ και άμεση μείωση των αποτελεσμάτων της ΟΠΑΠ Α.Ε. κατά την αναπόσβεστη αξία των 50 εκατ. ευρώ. Κάτι τέτοιο είναι προφανές ότι δεν θα συνέφερε την ΟΠΑΠ Α.Ε. και τους μετόχους της.

Τελευταία τροποποίηση στις 00:39 - 02 Αυγ 2011
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.