ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Vivartia: Συνωστισμός ενδιαφερομένων για το Free Entry

01:01 - 13 Ιαν 2014 | Επιχειρήσεις
Vivartia: Συνωστισμός ενδιαφερομένων για το Free Entry
Τρέχει και δεν φτάνει το τμήμα του ομίλου εστίασης της Vivartia που εξετάζει τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων που θέλουν να αναπτύξουν τα σήματα που διαχειρίζεται και συγκεκριμένα τα Goody's, Everest και Flocafe. Παράγοντας του ομίλου επισημαίνει στο "R", ότι μετά την ανακοίνωση του ευέλικτου προγράμματος Free Entry, οι αιτήσεις δικαιόχρησης έχουν διπλασιαστεί.

Υπενθυμίζεται ότι το Free Entry αφορά  ένα πρόγραμμα ειδικών προνομίων για όσους επαγγελματίες ή νέους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον χώρο της εστίασης στις συγκεκριμένες αλυσίδες.

 

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν για πρώτη φορά να αποκτήσουν το δικό τους κατάστημα με μηδενικό δικαίωμα εισόδου (entry free) και προνομιακά δικαιώματα χρήσης ονόματος (royalties), που ισοδυναμούν με 2% τον πρώτο χρόνο και 4% τον δεύτερο.

 

Με τα  έως τώρα στοιχεία, οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων προκειμένου να αξιοποιήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει φθάσει σχεδόν τις 100 και η μεγαλύτερη κινητικότητα εμφανίζεται στην αγορά της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης.  

 

Σύμφωνα με τον ίδιο παράγοντα, το νέο πρόγραμμα αναμένεται να ενισχύσει τη πορεία του ομίλου και να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας στο εγχώριο ελληνικό επιχειρείν. «Στοχεύουμε στη δημιουργία 300 μέχρι 500 νέων θέσεων εργασίας σε όλη την Ελλάδα για το 2014», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Σημειώνεται ότι ο όμιλος εστίασης της Vivartia το 2012 πέτυχε πωλήσεις 275 εκατ. ευρώ και 245 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ κατέχει 22% μερίδιο στην αγορά της εστίασης και 23% μερίδιο στην αγορά του καφέ.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

goodyseverest120114

Τελευταία τροποποίηση στις 08:28 - 13 Ιαν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.