ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Folli Follie: Καθαρά κέρδη 38 εκατ. ευρώ στο πρώτο 3μηνο του '14

19:00 - 29 Μαϊ 2014 | Επιχειρήσεις
Καθαρά κέρδη μετά από φόρους 38,8 εκατ. ευρώ εμφάνισε η Folli Follie Group κατά το α΄ τρίμηνο του 2014. Όπως σημειώνει η εταιρεία, λόγω της απόσχισης του κλάδου ταξιδιωτικού εμπορίου και της πώλησης στην Dufry AG το 2013, τα αποτελέσματα δεν είναι συγκρίσιμα με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των 227,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 11,2%. Τα λειτουργικά κέρδη των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των 53,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 31%. Το EBITDA των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων ανήλθε στο ποσό των 58,8 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 28%.

 

Οικονομικά Μεγέθη

 

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων (μετά απο απαλοιφές, τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα)

 

- Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν 10,4% και ανήλθαν σε
€ 161,9 εκατ.

 

- Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατα 7,7% και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ.

 

- Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €32,4 εκατ. με σημαντική βελτίωση και στο περιθώριο EBITDA σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

 

- Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €0,4εκατ.

 

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε: «Ο Όμιλος μας κατάφερε να παρουσιάσει για άλλο ένα τρίμηνο αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία. Οι πωλήσεις σε όλες μας τις δραστηριότητες κινήθηκαν με θετικό πρόσημο – αύξηση  11% - ενώ το EBITDA αυξήθηκε κατά 15,1% απόρροια της πιστής εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης, περιορισμού του κόστους και της εξωστρέφειας του Ομίλου.  Καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους  επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited.  Καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει  ένα ισχυρό ισολογισμό».

 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.