ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Flocafe espresso room: Στρατηγική συνεργασία του ομίλου Vivartia με τη Νestle

00:01 - 05 Ιουν 2014 | Επιχειρήσεις
Flocafe espresso room: Στρατηγική συνεργασία του ομίλου Vivartia με τη Νestle
Στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την πολυεθνική Nestle προχώρησε σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του "R " ο τομέας της εστίασης του ομίλου Vivartia, ο οποίος ανέθεσε στη Νestle την προμήθεια των δικτύων του με τρία χαρμάνια καφέ. Όπως μάθαμε η επεξεργασία αυτών, πραγματοποιείται ήδη σε μονάδα της πολυεθνικής στο εξωτερικό.

Τα συγκεκριμένα χαρμάνια επί του παρόντος διατίθενται μέσω των καταστημάτων Flocafe, καθώς στρατηγική του ελληνικού ομίλου είναι να εξελιχθεί στον ειδικό του καφέ. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος προχώρησε προ ημερών στην παρουσίαση ενός νέου καινοτόμου και δυναμικού concept, το οποίο όπως πληροφορήθηκε αποκλειστικά το "R" θα ονομάζεται Flocafe espresso room.

afloca040614

Ήδη το πρώτο κατάστημα με αυτήν την επωνυμία λειτουργεί στη Ν. Ερυθραία και ο στόχος του ομίλου είναι να προσαρμόσει όλο το δίκτυο Flocafe σε αυτό σταδιακά. Το πλάνο είναι 40-50 καταστήματα του δικτύου να έχουν προσαρμοστεί στη νέα φιλοσοφία μέχρι τα τέλη του 2014, βάση της οποίας είναι "Να γίνω ειδικός του καφέ".  

 

Αναλυτικότερα, η λογική του νέου concept θα στηρίζεται στις εξής παραμέτρους: Αναβάθμιση του cafe και όλα τα υπόλοιπα είδη μέσα στο κατάστημα λειτουργούν συμπληρωματικά, σημεία που αισθητικά βασίζονται σε μία πιο σύγχρονη αντίληψη και καταστήματα μικρότερα σε τετραγωνικά.  

 

Αξίζει να επισημανθεί ότι η αναβάθμιση του cafe γενικότερα τόσο σε επίπεδο προσφερόμενων ποικιλιών όσο και σε επίπεδο τιμών αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής που έχει χαράξει ο όμιλος για το μέλλον. Επιλογή καθόλου τυχαία αν σκεφτεί κανείς ότι οι καθημερινοί  πελάτες της αλυσίδας Everest ανέρχονται σε περίπου 90.000, ενώ τους 100.000 φθάνουν οι καθημερινοί πελάτες στα Goody's

aflocaf040614 

Άρα στην ελληνική αγορά μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι η ανάπτυξη του ομίλου αφορά την ανάπτυξη των Goody's Burger House -που επίσης αφορά ένα νέο concept- την προσαρμογή του Flocafe στην νέα φιλοσοφία, αλλά και την ανάπτυξη του λίγο ξεχασμένου δίκτυου των La Pasteria. Oι πληροφορίες είναι ότι αναμένεται να προστεθούν τρία νέα καταστήματα στο δίκτυο La Pasteria  το προσεχές διάστημα. 

 

Από την άλλη, συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου στο εξωτερικό, με στόχο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2014 να αριθμεί 29 καταστήματα από 19 που ήταν πέρυσι. 

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

afloc040614

Τελευταία τροποποίηση στις 12:02 - 06 Ιουν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.