ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Chillbox: "Άνοιξε πανιά" για Γερμανία, Ρουμανία & ΗΠΑ

00:01 - 27 Ιουν 2014 | Επιχειρήσεις
Chillbox: "Άνοιξε πανιά" για Γερμανία, Ρουμανία & ΗΠΑ
Δύο νέες αγορές και συγκεκριμένα η Γερμανία και η Ρουμανία προστέθηκαν στις χώρες, όπου σήμερα δραστηριοποιείται η ελληνική εταιρεία frozen yogurt, Chillbox, ενώ ακολουθεί και το άνοιγμα στην Αμερική. Και όλα αυτά πριν από τα τέλη Ιουλίου.

Πηγές από την εταιρεία, επεσήμαναν στο "R" ότι σήμερα πλέον το δίκτυο του εξωτερικού περιλαμβάνει 19 σημεία τα οποία λειτουργούν σε 12 χώρες. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το πλάνο της διοίκησης- ανάλογα και με την απήχηση που έχει το προϊόν στους καταναλωτές του εξωτερικού- είναι να ενισχύσει άμεσα την παρουσία της σε Σουηδία, Ουγγαρία, Γαλλία και Γερμανία, δημιουργώντας επιπλέον σημεία πώλησης. 

achillibo260614
Εν τω μεταξύ, είναι πλέον θέμα ημερών να εγκαινιαστεί και το πρώτο κατάστημα της επώνυμης αλυσίδας στην Ουάσινγκτον. H αρχή ήδη έγινε με την παρουσίαση του Chillbox στην έκθεση Franchise που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Υπενθυμίζεται ότι η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στην εν λόγω αγορά, θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την Lymell Holdings LLC, η οποία απέκτησε το αποκλειστικό δικαίωμα master franchise για το άνοιγμα 100 καταστημάτων Chillbox για τη συγκεκριμένη αγορά, σε βάθος τετραετίας.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κατάστημα Chillbox δημιουργήθηκε στην Πάτρα τον Φεβρουάριο του 2012. Με κινητήριο δύναμη της επιτυχίας της το ελληνικό φρέσκο γάλα και στραγγιστό γιαούρτι, τη μοναδική ποικιλία φρούτων και γαρνιρισμάτων και την ιδιαίτερη αισθητική του concept της, η Chillbox σε δύο χρόνια καθιερώθηκε ως η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα frozen yogurt. Σήμερα διαχειρίζεται 55 σημεία σε όλη τη χώρα.

 

Η επένδυση για κάθε ενδιαφερόμενο, όπως αναφέρει και το site της εταιρείας αποτελείται από 3 στοιχεία:

  1. Το εκμισθωτικό δικαίωμα (αέρας όπου υφίσταται).
  2. Τα έξοδα κατασκευής του καταστήματος (1.800 ευρώ- 2.000 ευρώ ανά τ.μ. περίπου) κατά τα πρότυπα του Chillbox.
  3. Δικαίωμα εισδοχής (Entry Fee) που επιτρέπει στον δικαιοδόχο να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα Chillbox και του οποίου ένα σημαντικό μέρος αποσκοπεί στην κάλυψη των δαπανών εκπαίδευσης, μάρκετινγκ, σχεδιασμού καταστήματος και επίβλεψης πριν από το άνοιγμα του.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

achilli260614

Τελευταία τροποποίηση στις 18:53 - 26 Ιουν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.