ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αύξηση πωλήσεων για την Creta Farms

13:55 - 01 Σεπ 2015 | Επιχειρήσεις
Αύξηση πωλήσεων για την Creta Farms
Ενθαρρυντική αύξηση των πωλήσεων της με ταυτόχρονη αύξηση του μεριδίου αγοράς σημείωσε η Creta Farms στο πρώτο εξάμηνο του 2015.

Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ την περίοδο του 2015 και 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 5%.

Σημαντικό όχημα ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό» καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Φυσικό επακόλουθο, το μερίδιο του brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» να ανέλθει σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ το στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%.

Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%. Το EBITDA του ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ, έναντι 7,1 εκ. ευρώ το 2014 σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με την διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.

Ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του α' εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς, Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητα μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα\ των προϊόντων μας».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.