ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πόδι στη Wall Street βάζει μέσω της FreeSeas o όμιλος Ρέστη

11:56 - 09 Ιαν 2007 | Επιχειρήσεις
'Πόδι' στη Wall Street μετά από δύο άκαρπες προσπάθειες βάζει ο εφοπλιστικός όμιλος Ρέστη ο οποίος εξαγόρασε το 33% της εισηγμένης στο Nasdaq FreeSeas από τον ιδρυτή της εταιρείας Ίωνα Βαρουξάκη.

Η οικογένεια Ρέστη αγόρασε 2.1 εκατ. μετοχές της FreeSeas έναντι άγνωστου χρηματικού αντιτίμου, το οποίο όμως φάινεται ότι υπερέβη τα 6 εκατ. δολάρια, με βάση την τιμή της μετοχής της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα οι αδερφοί Γουρδομιχάλη πούλησαν 2.8 εκατ. μετοχές στον κ. Βαρουξάκη έναντι 10.5 εκατ. δολαρίων, αποσυρόμενοι από το Δ.Σ. της εταιρείας.

Στη νεά δομή της, η οικογένια Βαρουξάκη και η οικογένια Ρέστη θα κατέχει η καθεμία το 33% της εταιρείας. Σημειώνεται ότι ο κ. Βαρουξάκης είναι ο πρόεδρος του Δ.Σ., Διευθύνων Σύμβουλος και τελεί χρέη ενδιάμεσου οικονομικού διευθυντή. Ο κ. Κώστας Κουτσουμπέλης, ανώτατο στέλεχος του ομίλου Ρέστη, αναλαμβάνει ως οικονομικός διευθυντής της εταιρείας. Νέο μέλος του Δ.Σ. αναλαμβάνει και ο κ. Δημήτριος Παναγιωτόπουλος, επικεφαλής των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων και του corporate banking της Proton Bank.

Η FreeSeas διαχειρίζεται ένα στόλο από τρία handysize bulkers. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σκέπεται να χρησιμοποιήσει τα περιουσιακά στοιχεία της Safbulk του ομίλου Ρέστη προκειμένου να ενισχύσει εμπορικά τη νέα εταιρεία.

Πρακτικά αυτό μπρεί να σημάινει ότι αν ο Ομιλος Ρέστη συνεισφέρει περιουσιακά στοιχεία, τότε αναπόφευκτα θα αυξήσει το ποσοστό της. αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο.

H Golden Energy του Ομίλου Ρέστη, είχε επιχειρήσει, την εισαγωγή γης στην αμερικανική κεφαλαιαγορά ωστόσο τελικώς δεν υπήρξε θετική κατάληξη γιατί δεν ενέδωσε στις πιέσεις των επενδυτών, για περαιτέρω «εκπτώσεις» στην αξία της εταιρείας.

Τότε είχε δηλωθεί πως τα σχέδια για το χρηματιστήριο δεν έχουν εγκαταλειφθεί και όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν δεν αποκλείεται ο Όμιλος να επανεξετάσει τη στάση του.

Συνολικά ο όμιλος Ρέστη, διαχειρίζεται  περί τα 90 πλοία εκ των οποίων τα 65 είναι μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.