ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

SAP: Μόνο μία στις τέσσερις επιχειρήσεις χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια στη σχέση με τους πελάτες της

14:56 - 22 Ιουν 2016 | Επιχειρήσεις
Μόνο μια στις τέσσερις επιχειρήσεις χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια στο πλαίσιο της σχέσης με τους πελάτες της (omni-channel customer engagement), προκειμένου να έχει πρόσβαση σε μια ενιαία, ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη και να μπορεί να παρέχει μια συνεπή, συνολική εμπειρία. Αυτό είναι το πόρισμα πρόσφατης έρευνας της SAP.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 61% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων είναι πεπεισμένοι ότι τα υφιστάμενα πληροφοριακά τους συστήματα, που υποστηρίζουν τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) και τις πωλήσεις, δυσχεραίνουν το εμπορικό όραμα της εταιρείας τους, ενώ μόλις το 17% των επιχειρήσεων είναι έτοιμες να υποστηρίξουν μία σχέση με τους πελάτες βασισμένη -για πρώτη φορά- σε κινητές συσκευές.

 

«Η σημερινή γενιά των πελατών είναι «συνδεδεμένη» και καλά ενημερωμένη, ωστόσο οι επιχειρήσεις υστερούν, τόσο όσον αφορά στην κατανόηση, όσο και στην επικοινωνία με τους πελάτες τους σε όλα τα κανάλια, με τρόπους που να είναι σχετικοί με το αντικείμενό τους και ενιαίοι», δήλωσε ο Brian Walker, chief strategy officer της SAP Hybris.

Τελευταία τροποποίηση στις 15:00 - 22 Ιουν 2016
Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.