ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η καινοτομία της Apivita αποκτά ισπανικό άρωμα Κύριο

08:27 - 09 Μαρ 2017 | Επιχειρήσεις
Η καινοτομία της Apivita αποκτά ισπανικό άρωμα
Μια ακόμη εταιρία που προωθεί την καινοτομία στον τομέα της και αναδεικνύει τις δυνατότητες της χώρας περνά σε ξένη ιδιοκτησία.

Πριν λίγες μέρες η πρωτοποριακή εφαρμογή taxibeat πέρασε στα χέρια της Mytaxi και τώρα ήλθε η σειρά της Apivita της εταιρίας που αξιοποιεί με μοναδικό τρόπο την ελληνική χλωρίδα να περάσει στην ισπανική Puig με έδρα την Βαρκελώνη.

Παρά το σήριαλ που ήθελε τη γαλλική Loreal να είναι επικρατέστερη, σύμφωνα με τα ισπανικά ΜΜΕ, με 40 εκατ. ευρώ αλλάζουν τα πλάνα. Η συμφωνία αφορά το πλειοψηφικό πακέτο της Apivita, με την οικογένεια Κουτσιανά να διατηρεί ποσοστό που εξασφαλίζει την καταστατική μειοψηφία.

O όμιλος Puig δραστηριοποιείται στον κλάδο των Cosmetics με πωλήσεις που φτάνουν το 1,645 εκατ. ευρώ το 2015 και προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες.

Η ισπανική εταιρία διαθέτει μάρκες όπως η Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur, αλλά και εκπροσώπηση brands στην Ισπανία όπως η Prada, Valentino Comme des Garçons.

Η εταιρία Apivita ιδρύθηκε πριν 37 χρόνια από τους Νίκη και Νίκο Κουτσιανά, δύο φαρμακοποιούς, οι οποίοι επένδυσαν στις έννοιες της αειφορίας και της αξιοποίησης της ελληνικής χλωρίδας. Δημιούργησαν το brand Αpivita, το οποίο ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα.

Η Apivita αναπτύσσεται ταχέως στην Ισπανία, όπου οι πωλήσεις της αυξάνονται με ρυθμό 30% ετησίως. Έχει παρουσία συνολικά σε 15 χώρες, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία και Βουλγαρία και πρόσφατα και στην Ιταλία, σε συνεργασία με αλυσίδες φαρμακείων αλλά και στον χώρο του retail με δικά της καταστήματα, στα πρότυπα του flagship καταστήματος The APIVITA Experience Store στο κέντρο της Αθήνας. Η εξαγωγική της δραστηριότητα αντιστοιχεί στο περίπου 30% των συνολικών της πωλήσεων.

Στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2016 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 21,057 εκατ. Ευρώ έναντι 17,277 εκατ. Ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2015, το ebitda στα 3,507 εκατ. Ευρώ έναντι 2,178 εκατ. Ευρώ το 2015 και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 1,551 εκατ. Ευρώ, έναντι 274.000 στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η εταιρεία συμμετέχει σε δέκα ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα και ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Συνολικά η Apivita συνεργάζεται με 71 ιδρύματα σε 22 διαφορετικές χώρες, με την έρευνα να εστιάζεται κυρίως στα βότανα της ελληνικής φύσης, τα μελισσοκομικά προϊόντα, αλλά και τον υποθαλάσσιο χώρο της Μεσογείου. Μεγάλο επίτευγμα του τμήματος Scientific Affairs της εταιρείας, είναι η συμμετοχή της εταιρείας με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο πρόγραμμα της Ε.Ε. Horizon 2020, το σημαντικότερο πρόγραμμα της ΕΕ για την έρευνα και την καινοτομία που δρομολογήθηκε ποτέ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.