ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Intersys: 15 χρόνια ψηλά στον δείκτη ικανοποίησης πελατών της Canon

14:25 - 28 Σεπ 2017 | Επιχειρήσεις
Intersys: 15 χρόνια ψηλά στον δείκτη ικανοποίησης πελατών της Canon
Το 80% των πελατών της Intersys θα αγόραζαν εκ νέου προϊόντα της Canon, κάτι που καταδεικνύει τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης από την εταιρία.

Σύμφωνα με έρευνα που διενεργεί τα τελευταία 15 χρόνια, η εταιρεία TNS NIPO για λογαριασμό της Canon, η Intersys κατέκτησε την εμπιστοσύνη και ικανοποίηση των πελατών της σε ποσοστό 80%, έναντι ποσοστού 75% του μέσου όρου των ευρωπαϊκών χωρών, για το 1ο 6μηνο του 2017.

Ο δείκτης, σημαντικά υψηλότερος από τον αντίστοιχο μέσο όρο των ευρωπαϊκών χωρών, είναι ο βαθμός πιστότητας και ικανοποίησης των πελατών της Intersys, για τα προϊόντα Business imaging & professional print τής Canon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Intersys επιτυγχάνει βαθμολογία 100% σε 8 από τους 9 τομείς που εξετάζονται, όπως: υποστήριξη, αξιοπιστία, value for money προϊόν κ.α., από τους πελάτες της ως προς την ικανοποίησή τους.

Αποτέλεσμα της ισχυρής σχέσης πελάτη-προμηθευτή που έχει ήδη δημιουργηθεί, αποτελεί η κατά 80% θετική απάντηση των πελατών της Intersys στην περίπτωση εκ νέου αγοράς προϊόντων Canon.

Η Intersys έχει την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων εκτύπωσης γραφείου, καθώς και επαγγελματικής εκτύπωσης Canon στην ελληνική αγορά, από το 1982.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.