Συγκεκριμένα, τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 1,26 δις δολάρια ή 54 λεπτά ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,11 δις δολαρίων ή 47 λεπτών ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική άνοδο, της τάξης του 17%, στα 6,1 δις δολάρια, καθώς κατάφερε να αναστρέψει τη συρρίκνωση των πωλήσεων στην Ιαπωνία, από όπου αποκομίζει το 20% των κερδών της, μετά το λανσάρισμα νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το αναψυκτικό της Georgia Coffee.
Επίσης επέκτεινε το μάρκετινγκ του αναψυκτικού της Coca-Cola Zero, προκειμένου να ανταγωνιστείτην PepsiCo.