ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς κινήθηκαν μεγάλοι παίκτες της ελληνικής αγοράς στην κρίση Κύριο

20:51 - 02 Μαρ 2019 | Επιχειρήσεις
Πώς κινήθηκαν μεγάλοι παίκτες της ελληνικής αγοράς στην κρίση
Οικονομικό Φόρουμ Δελφών Για το «μπαμ» της ελληνικής οικονομικής κρίσης μίλησαν στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ορισμένοι από τους «μεγάλους» παίκτες της ελληνικής αγοράς.

Οι εταιρείες με ποικίλους τομείς δραστηριοποίησης, οι οποίες πρωταγωνιστούν στο ελληνικό στερέωμα αναφέρουν τις κινήσεις τους μπροστά στο ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης.

Ο Δημήτρης Χάνης, CEO του Ομίλου Ηρακλή, είπε ότι «η βασικότερη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήταν για το πώς λειτουργεί η εταιρεία. Βιώνουμε την έξοδο από μια οικονομική κρίση, στην οποία η οικοδομική δραστηριότητα έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια πέφτοντας περίπου κατά 80%». Επιπλέον, συνέχισε αντιμετωπίζουμε «δυσκολίες με το νομικό και φορολογικό σύστημα αλλά και το ενεργειακό κόστος. Αυτοί ήταν και οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν στην εξάρτηση κατά κύριο λόγο των εξαγωγών μας από το εξωτερικό που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος».

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, CEO της Αθηναϊκής Ζυθυποιίας σημείωσε ότι «Στην περίπτωσή μας συνδυάστηκε με τον καλύτερο τρόπο το ελληνικό ταμπεραμέντο με την ολλανδική κουλτούρα και την έμφαση στην ποιότητα σε μια προσπάθεια οι επενδύσεις να έχουν αντίκτυπο και στην κοινωνία, εκτός από την οικονομία».

Ο Stefan Kilian, Managing Director & Head of Human Pharma MIDI region, ανέφερε ότι «η εταιρεία έχει μια ιστορία στην Ελλάδα για πάνω από 50 χρόνια. Πριν από 5-6 χρόνια, δηλαδή στα χρόνια της κρίσης, αποφασίσαμε να επενδύσουμε περισσότερο στην Ελλάδα με την χώρα να είναι το μεγαλύτερο σημείο παραγωγής για την εταιρεία παγκοσμίως. Επενδύσαμε εδώ γιατί υπάρχουν εκπληκτικά ταλέντα. Η πραγματική αξία της Ελλάδας είναι οι άνθρωποί της και το πολύ καλό στελεχειακό δυναμικό».

Ο Byron Nicolaides CEO της PeopleCert επεσήμανε ότι «Όλα πήγαιναν καλά μέχρι το 2008 όταν χάθηκε το 91% του τζίρου. Το 2010 αναρωτηθήκαμε τι θα κάνουμε και ποιο μοντέλο να ακολουθήσουμε και αποφασίσαμε να στραφούμε στο εξωτερικό. Αρχικά, ήταν δύσκολο αλλά εκ των υστέρων μας βγήκε, διευρύνοντας τις υπηρεσίες μας, πλέον, σε 200 χώρες και 54 κυβερνήσεις».

Ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola  3 Ε για Ελλάδα και Κύπρο είπε ότι « Στην κρίση βρεθήκαμε μπροστά σε ένα σταυροδρόμι και πήραμε αποφάσεις σωστές προσαρμόζοντας τη στρατηγική μας. Επιπλέον, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στην τοπική παραγωγή της χώρας. Αυτή η αναδιαργάνωση ανέταξε τα τέσσερα εργοστάσιά μας στον παγκόσμιο χαρτη εργοστασίων με εξαγωγές πλέον σε 11 χώρες».

Χαρά Κάνδηλα

Τελευταία τροποποίηση στις 22:21 - 02 Μαρ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.