ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ασταμάτητη η Blueground: Στόχος τα 50.000 διαμερίσματα σε 50 πόλεις μέχρι το 2023 Κύριο

07:30 - 22 Ιουλ 2019 | Επιχειρήσεις
Πριν μερικούς μήνες, η «αγαπημένη των επενδυτών» Blueground, η ελληνική νεοφυής επιχείρηση που αναβάθμισε την ελληνική αγορά του real estate και ήδη κάνει σταθερά βήματα στο εξωτερικό, απασχόλησε για ακόμη μια φορά την startup σκηνή ολοκληρώνοντας έναν νέο κύκλο χρηματοδότησης της τάξεως των 20 εκατ. δολαρίων. Πλέον η ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία έχει αντλήσει αισίως περισσότερα από 28 εκατ. δολάρια σε επενδύσεις και βρίσκεται λίγο πιο κοντά στο… όνειρο να γίνει η πρώτη ελληνική επιχείρηση «unicorn», φθάνοντας σε αξία το 1 δισ. δολάρια. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ REPORTER MAGAZINE

Η Blueground δραστηριοποιείται στον χώρο της εταιρικής φιλοξενίας, μισθώνοντας υψηλής ποιότητας διαμερίσματα σε προσεκτικά επιλεγμένες περιοχές πόλεων της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στη συνέχεια τα μεταμορφώνει σε πλήρως εξοπλισμένα και επιπλωμένα καταλύματα, και τα προσφέρει για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής. Το concept απευθύνεται κυρίως σε στελέχη επιχειρήσεων, πρεσβειών και άλλων οργανισμών που αναζητούν υψηλής ποιότητας διαμονή που να συνδυάζει σύγχρονες ανέσεις με τη ζεστασιά ενός σπιτιού, για σεβαστό χρονικό διάστημα - κατά μέσο όρο 8 μήνες. Εξάλλου, η Blueground προσφέρει τιμές χαμηλότερες έως και 30% σε σύγκριση με ένα ξενοδοχείο αντίστοιχης ποιότητας σε αντίστοιχη περιοχή κατά το ίδιο διάστημα.

Η εταιρεία, που έκανε τα πρώτα της βήματα το 2013, ξεκίνησε, όπως πολλές startups, από μια προσωπική ανάγκη. Πιο συγκεκριμένα, η ιδέα της Blueground γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της πρότερης επαγγελματικής εμπειρίας του Αλέξανδρου Χατζηελευθερίου, ενός από τους ιδρυτές, ως Συμβούλου Επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Για έναν εταιρικό ταξιδιώτη, η μόνη διαθέσιμη λύση για διαμονή είναι το ξενοδοχείο, το οποίο αν και εύκολα προσβάσιμο, είναι ακριβό και ο χώρος του δωματίου αρκετά περιορισμένος. Η ενοικίαση διαμερίσματος είναι πολύ δύσκολη, καθότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν είναι διατεθειμένοι να τα μισθώσουν για διάρκεια μικρότερη του ενός έτους. Αυτό ακριβώς το κενό καλύπτει η Blueground.

Ουσιαστικά, οι ιδρυτές «πόνταραν» στο γεγονός ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλο κτιριακό απόθεμα σε πολλούς μικροϊδιοκτήτες και αξιοποίησαν τη συγκυρία (ΕΝΦΙΑ, ανάπτυξη αγοράς λόγω βραχυχρόνιων μισθώσεων, έλλειψη ρευστότητας για επένδυση σε ανακαινίσεις πολλών ιδιοκτητών), καταφέρνοντας να διαφοροποιηθούν, προσφέροντας σταθερό μηνιαίο εισόδημα στους ιδιοκτήτες με συμβόλαια μακράς διάρκειας.

«Οι ευέλικτοι όροι και η δυνατότητα συμμετοχής σε καινοτόμα προϊόντα είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι εκατοντάδες ιδιοκτήτες ακινήτων που έχουν εμπιστευθεί την εταιρεία μέχρι σήμερα» αναφέρεται χαρακτηριστικά από την εταιρεία.

furnished 1

Το Reporter Magazine μίλησε με τον κ. Θάνο Γεραμάνη, Partner & COO της Blueground, για τα μυστικά πίσω από την αξιοθαύμαστη πορεία του εγχειρήματος αλλά και τα επόμενα βήματα του πρώτου ελληνικού οιονεί «μονόκερου».

Πρόσφατα η εταιρεία ολοκλήρωσε ακόμη έναν κύκλο χρηματοδότησης, που την κατατάσσει σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην ελληνική startup κοινότητα. Τι ποσά έχετε λάβει συνολικά από την ίδρυσή σας και από που προήλθαν;

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που από το 2013 μέχρι σήμερα έχουμε λάβει πάνω από $28 εκατομμύρια από ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν και πίστεψαν στο όραμά μας, όπως η VentureFriends που βρίσκεται από την αρχή στο πλευρό μας, το αμερικανικό fund Endeavor Catalyst και το Jabbar Internet Group, με έδρα τη Μέση Ανατολή. Ανάμεσά τους και ο κορυφαίος tech επιχειρηματίας και πρωτεργάτης του startup οικοσυστήματος της Νέας Υόρκης, Kevin Ryan, ο οποίος πέρα από τη συμμετοχή του στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, εισήλθε και στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας. Ο Kevin Ryan είναι ιδρυτής μερικών από τις πιο επιτυχημένες startup εταιρείες παγκοσμίως. Ανάμεσά τους οι Gilt Groupe και MongoDB, οι οποίες το 2011 και 2013, αντίστοιχα, συμπεριλήφθηκαν στην κατηγορία «unicorns», δηλαδή ιδιωτικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας με αξία άνω του $1 δισεκατομμυρίου.

Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι παράγοντες που έχουν συμβάλλει στην ανάδειξη αυτή της Blueground;

Η επιτυχία του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε τόσο διαφορετικές χώρες σε συνδυασμό με το μεγάλο μέγεθος της αγοράς στην οποία απευθυνόμαστε και το ξεκάθαρο όραμα που έχουμε για οδηγό μας - να κάνουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται «σαν στο σπίτι τους» όπου και να επιλέξουν να ζήσουν. Όσον αφορά στο σημαντικότερό μας επίτευγμα θα ξεχώριζα την επιτυχημένη εξάπλωση της εταιρείας στην απαιτητική αγορά της Αμερικής.

Μιλώντας καθαρά σε αριθμούς, με τι ρυθμούς αναπτύσσεται η εταιρεία;

Τα τελευταία χρόνια αναπτυσσόμαστε με υψηλούς ρυθμούς, πετυχαίνοντας τριπλασιασμό του κύκλου εργασιών μας σε ετήσια βάση. Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε εννέα πόλεις με περισσότερα από 2.000 ακίνητα. Συγκεκριμένα, στην Αθήνα, έχουμε περισσότερα από 550 ακίνητα, στο Ντουμπάι 400, στην Κωνσταντινούπολη 300, ενώ στην Αμερική έχουμε ήδη αγγίξει τα 800 ακίνητα σε έξι πόλεις συνολικά (Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Βοστώνη, Λος Άντζελες, Σικάγο και Ουάσινγκτον).  Όλα αυτά όμως δεν θα ήταν εφικτά χωρίς την αφοσίωση της ομάδας της Blueground. Αυτήν τη στιγμή μετράμε πάνω από 300 ταλαντούχα άτομα και στα εννιά γραφεία μας, με την πλειοψηφία να βρίσκεται στα γραφεία μας στην Αθήνα.

Από την σκοπιά ενός ιδιοκτήτη, τι είναι αυτό που θα τον κάνει να προτιμήσει τη μίσθωση του ακινήτου του μέσω της Blueground και όχι π.χ. της γνωστής σε όλους Airbnb; Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει;

Αρχικά να σημειώσουμε πως διαφέρουμε αρκετά από πλατφόρμες όπως το Airbnb. Συγκεκριμένα, πλατφόρμες τέτοιου είδους διευκολύνουν απλά τις κρατήσεις, εμφανίζοντας στην ιστοσελίδα τους ακίνητα προς ενοικίαση. Αντίθετα, εμείς, στην Blueground νοικιάζουμε τα διαμερίσματα και ταυτόχρονα παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει υπηρεσίες  διαχείρισης, διαμόρφωσης και προώθησης ακινήτων. Τα οφέλη που προσφέρουμε στους ιδιοκτήτες ακινήτων είναι τα εξής:

  • Σταθερό εισόδημα για πολλά έτη. Μισθώνουμε τα ακίνητα για περισσότερα από τρία έτη και πληρώνουμε το ενοίκιο στην ώρα του.
  • Αύξηση της αξίας του ακινήτου. Για κάθε ακίνητο εκπονούμε μελέτη εσωτερικής διακόσμησης. Στη συνέχεια, το επιπλώνουμε και το εξοπλίζουμε πλήρως
  • Εξοικονόμηση χρόνου και ξεγνοιασιά από περιττά άγχη. Αναλαμβάνουμε την πλήρη διαχείριση του ακινήτου χωρίς κανένα επιπλέον κόστος
  • Ευελιξία. Οι ιδιοκτήτες έχουν την ευελιξία να διακόψουν τα συμβόλαιο μαζί μας, σε περίπτωση που επιθυμούν να πουλήσουν το ακίνητό τους ή να μείνουν οι ίδιοι

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να μισθώσουν το ακίνητό τους στην Blueground, μπορούν να συμπληρώσουν την ειδική φόρμα στο website ή να μας καλέσουν στα τηλέφωνα της εταιρείας.

furnished 3

Όσον αφορά τη μίσθωση των διαμερισμάτων, γίνεται απευθείας από τον ενδιαφερόμενο μέσω της πλατφόρμας σας ή συνεργάζεστε με εταιρείες, οργανισμούς κ.ο.κ.;

Προσφέρουμε τα διαμερίσματά μας τόσο σε μεμονωμένους ενδιαφερόμενους ενοικιαστές όσο και σε εταιρείες που αναζητούν υψηλής ποιότητας διαμονή για τα στελέχη τους. Συγκεκριμένα, οποιοσδήποτε επιθυμεί να νοικιάσει ένα Blueground διαμέρισμα μπορεί να επισκεφθεί το website μας - www.theblueground.com, το οποίο παρέχει real-time διαθεσιμότητα, τιμές και πλούσιο φωτογραφικό υλικό και να κάνει online την κράτησή του μέσα σε μόλις λίγα λεπτά. Όσον αφορά στις εταιρείες που συνεργαζόμαστε, αξίζει να σημειωθεί πως από την ίδρυσή μας μέχρι σήμερα έχουμε καλύψει τις ανάγκες διαμονής περισσότερων από 100 εταιρειών από το χώρο της τεχνολογίας, των τροφίμων- ποτών αλλά και παγκόσμιων κολοσσών που προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Με το βλέμμα στο μέλλον, ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι και ποιοι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι σας;

Βασικές μας προτεραιότητες για το άμεσο μέλλον είναι η περαιτέρω επέκταση του κύκλου εργασιών μας στις πόλεις που δραστηριοποιούμαστε όσο και σε νέες αγορές, η συνεχής βελτίωση του προϊόντος μας που συνδέεται με την περαιτέρω επένδυση στην τεχνολογία και η δημιουργία ενός υγιούς οργανισμού που θα συνεχίσει να προσελκύει και να αναπτύσσει ταλαντούχους επαγγελματίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με οδηγό το όραμά μας να κάνουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται «σαν στο σπίτι τους» όπου και αν επιλέξουν να ζήσουν, στόχος μας είναι να φτάσουμε τα 50.000 διαμερίσματα σε 50 πόλεις μέχρι το 2023.

Της Μαριλένας Καραβασίλογλου

 

Τελευταία τροποποίηση στις 16:33 - 22 Ιουλ 2019
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.