του Ανέστη Ντόκα
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Μagazine Ιουλίου.
Από το 2012 που πραγματοποιήθηκε αυτή η πρώτη συνάντηση έχουν περάσει 7 ολόκληρα χρόνια και η πρωτοβουλία της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μεγάλωσε και ως μία κοινότητα εταιριών, αγκαλιάζει σήμερα έναν συνασπισμό 57 εταιριών με 67 εργοστασιακές μονάδες, έναν συνολικό κύκλο εργασιών 1,3 δισ. ευρώ και απασχολούν 5.500 εργαζομένους. Απώτερος στόχος της «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» είναι η δημιουργία παραγωγικού πλούτου με σκοπό την ευημερία και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του πολίτη της χώρας μας.
Η καλοκαιρινή έκδοση του REPORTER MAGAZINE ζήτησε να μάθει από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές-επιχειρηματίες πως κατάφεραν να επιβιώσουν απέναντι στη κρίση. Είναι η πρώτη φορά που ένας τόσο μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών αποκαλύπτει τις μεθόδους που ακολούθησε απέναντι στη μεγαλύτερη κρίση που έζησε η χώρα.
ΙΑΚΩΒΟΣ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ
Ιδιοκτήτης της Δρακούλη Κόφφι
Το πρώτο δυνατό «χτύπημα» ήταν τα capital controls. Οι σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού μεταξύ προμηθευτών και συνεργατών ήταν αυτές που διασφάλισαν την ισορροπία. Τον Ιανουάριο του 2017, με την επιβολή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στον καφέ και την ανάπτυξη της παραοικονομίας, κάποιοι επέλεξαν να θυσιάσουν την ποιότητα, χάριν της τιμής. Η εταιρία Draculi Coffee επέλεξε τη νόμιμη και «επίπονη» λύση. Ανέκτησε μερίδιο της αγοράς επιμένοντας στις αξίες και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα.