ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Metaxa Hospitality Group: Θρόνος του Μίνωα, μαντινάδα-παρακαταθήκη και επενδύσεις

11:43 - 12 Δεκ 2019 | Επιχειρήσεις
Metaxa Hospitality Group: Θρόνος του Μίνωα, μαντινάδα-παρακαταθήκη και επενδύσεις
Με αναφορά στο θρόνο του Μίνωα στο νέο της λογότυπο, η εταιρία Metaxa Hospitality Group συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, παραπέμποντας στις σταθερές αξίες του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού, του Μινωικού.

Με πορεία που ξεκίνησε το 1975 από έναν εμπνευσμένο και πρωτοπόρο για τον τουρισμό κρητικό επιχειρηματία, τον  Νικόλαο Μεταξά ο Όμιλος σήμερα, πατώντας στο αξιακό φορτίο της Μεγαλονήσου, όπως αναφέρουν τα στελέχη του,  δίνει έμφαση: 

  • στην αυθεντικότητα εμπειρίας, 
  • την υψηλή ποιότητας φιλοξενία, 
  • στο σεβασμό στο περιβάλλον, 
  • στην προσφορά στις τοπικές κοινωνίες 
  • στον  ενδιαφέρον για τον άνθρωπο, τόσο για τους εργαζομένους , όσο και τους επισκέπτες
  • Στη δημιουργία αλυσίδων αξίας, με σεβασμό στο περιβάλλον για κάθε τοπική κοινωνία και οικονομία.

Ενδεικτική η μαντινάδα της Θεανώς Μεταξά συζύγου του Νικόλαου που έδωσε το στίγμα του πώς βλέπει σήμερα η δεύτερη γενιά Μεταξάδων τη συνέχιση της πορείας στον τουρισμό.

Όπως είπε στην ΚΡΗΤΗ, «με μαντινάδες τραγουδούν με μαντινάδες κλαίνε», και αναφέρθηκε στον Νίκο Μεταξά:  «Ήτον αετός και ήβαλε, σε βράχο τα θεμέλια, κι ανάθρεψε και ήκαμε αετόπουλα κοπέλια. Να ζήσουν χρόνους εκατό, μα μην τόνε ξεχνούνε, και στσι πατές που πάθιενε απάνω να πατούνε. Θε μου κι αν ο Παράδεισος, δε βάνει άλλους ανθρώπους, στσι Μεταξάδες στείλε τσι που χουν τσι ίδιους τόπους» ανέφερε η μητέρα της νέας γενιάς των Μεταξάδων.

Όπως υπογραμμίζει μιλώντας στο Reporter.gr ο  κ. Ανδρέας Μεταξάς Διευθύνων Σύμβουλος του Metaxa Hospitality Group η παραπομπή της νέας ομιλικής ταυτότητας στο Μινωικό πολιτισμό, τον πολιτισμό που έθεσε βάσεις για αυτό που αποκαλείται δυτικός πολιτισμός, υποδηλώνει την σταθερή προσήλωση της εταιρίας στην Κρήτη, όπου και η έδρα της εταιρίας. «Εδώ ξεκινήσαμε και εδώ πάντα θα είναι η έδρα της εταιρίας» τόνισε στο Reporter.gr  σημειώνοντας ότι «η  νέα ομιλική ταυτότητα σηματοδοτεί μια νέα εποχή ανάπτυξης με νέες επενδύσεις για τον Όμιλο. Αναδεικνύει το όραμα, τη φιλοσοφία και τις αξίες μας, μέσα από την υψηλών προδιαγραφών, προσωποποιημένη φιλοξενία που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας. Πάντοτε πιστοί στις αξίες της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας και θέτοντας στο επίκεντρο τους επισκέπτες και τα στελέχη μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο χώρο της φιλοξενίας στηρίζοντας τον ελληνικό Τουρισμό, την κοινωνία και την οικονομία.» 

«Στα πρόσωπα των τριών γενικών διευθυντών των ξενοδοχείων μας, ο κ. Νίκος Βλασιάδης, ο κ. Σεραφείμ Καρουζάκης και ο κ. Μάνος Μπορμπουδάκης, καθώς και των 3 ομιλικών στελέχών μας ο κ. Νίκος Σφακιανάκης γενικός διευθυντής πωλήσεων, η κ. Ευαγγελία Κοκκινάκη οικονομική διευθύντρια και η κ Λούλα Μεταξά διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού, εκπροσωπείται αυτή η μεγάλη οικογένεια και θέλω να τους εκφράσω και δημόσια τις ευχαριστίες μου για τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του Ομίλου μας» συμπλήρωσε.

Οι επενδύσεις

Σημειώνεται ότι ο όμιλος υλοποιεί επενδύσεις που ξεπερνούν τα 160 εκατομμύρια ευρώ. Το 2020 αναμένεται να λειτουργήσει η νέα πεντάστερη μονάδα του ομίλου Μεταξά στη Σαντορίνη, η οποία είναι σε πλήρη εξέλιξη και αντιπροσωπεύει επένδυση ύψους 14 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για μονάδα στην περιοχή της Βλυχάδας στη Σαντορίνη με  68 σουίτες που απευθύνεται στον υψηλής στάθμης τουρισμό. Τώρα οι εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη στην ιδιόκτητη έκταση των 30 στρεμμάτων και ο στόχος είναι να έχουν τελειώσει μέχρι τη σεζόν του 2020. Σημειώνεται ότι ο Όμιλος έχει καθυστερήσει εδώ και μια δεκαετία για το project λόγω μιας διαμάχης με το δήμο. Πλέον όμως έχοντας λάβει με συνεχείς αποφάσεις το πράσινο φως από τις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες προχωρά στην υλοποίησή του.  Βέβαια υπάρχει και μια νέα  δικαστική προσφυγή από την  Ελληνική Εταιρία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού που επικαλείται περιβαλλοντικούς λόγους, σε συνέχεια των αντιδράσεων που έχει αντιμετωπίσει η εν λόγω επένδυση από τον πρώην δήμαρχο  (το 2009 είχε αποκτηθεί η πρώτη άδεια).

Την ίδια στιγμή, βήμα - βήμα εξελίσσεται μια μεγάλη επένδυση του ομίλου στην Κρήτη, η αναμένεται να κινητοποιήσει  κεφάλαια ύψους 150 εκατ. ευρώ. Ο λόγος για το επενδυτικό σχέδιο «CAPE THOLOS LUXURY RESORT» που βρίσκεται στην αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων (ΔΕΣΕ), έχοντας λάβει και το «πράσινο φώς» προ ημερών από το διοικητικό συμβούλιο του Enterprise Greece. Ωστόσο εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί περίοδος από δύο έως τρία χρόνια προκειμένου να εξασφαλίσει τον απαιτούμενο όγκο των αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων.

Συνολικά η εταιρία σήμερα τρέχει τα τρία ξενοδοχεία (1.023 δωματίων) ), το Magic Life Candia Maris με 317 δωμάτια στην Αμμουδάρα του Ηρακλείου και το πολυβραβευμένο Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa δυναμικότητας 57 δωματίων στη Σαντορίνη (το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα με πιστοποίηση boutique ξενοδοχείο). Μάλιστα στο Creta Maris Beach Resort ο όμιλος επιδιώκει να «σάσει» όπως λένε στην Κρήτη  το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα με μηδενικά απορρίμματα- zero waste

Ο Όμιλος το 2018 είχε 168.000 επισκέπτες και 396.650 διανυκτερεύσεις. Το Metaxa Hospitality Group, με έναν ετήσιο τζίρο στα 37,5 εκατ. ευρώ, αριθμεί 669 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 535 είναι από την Κρήτη και οι 122 από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Τη νέα ομιλική ταυτότητα επιμελήθηκε και υλοποίησε η εταιρεία MILK Branding Professionals.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.