ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παπαπαναγιώτου (Δρομέας): Τι είπε για μεταφορά έδρας στο εξωτερικό-τράπεζες-αποτελέσματα 2019 Κύριο

22:18 - 09 Ιαν 2020 | Επιχειρήσεις
Με μία συσσωρευμένη εμπειρία 40 και πλέον ετών στην παραγωγή επίπλου, ο ιδρυτής και πρόεδρος της εισηγμένης «Δρομέας», Αθανάσιος Παπαπαναγιώτου, παρέθεσε συνέντευξη τύπου το μεσημέρι της Πέμπτης 9 Ιανουαρίου και αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία για τη πορεία της πιο υγιούς εταιρίας του κλάδου στην Ελλάδα.

Κατ’ αρχάς αποκάλυψε ότι μέχρι το 2021 θα έχει αποφασιστεί εάν θα μεταφερθεί η έδρα της εταιρίας σε Βρυξέλλες διότι το σημερινό επιτόκιο δανεισμού της εταιρίας ανέρχεται στο 5,5% όταν οι διεθνείς ανταγωνιστές δανείζονται με 1,8% και 2%.

Σε ερώτηση του Reporter.gr, εάν θεωρεί ότι το περιβάλλον βελτιώνεται μετά και τις δεσμεύσεις του πρωθυπουργού για χαμηλότερους φόρους στα κέρδη των επιχειρήσεων ο κ. Παπαπαναγιώτου σημείωσε τα εξής: «Δεν αμφισβητώ τις προθέσεις του πρωθυπουργού αλλά δεν ξέρω αν το κράτος μπορεί να γίνει καλύτερο και μην ξεχνάτε για να μειωθούν οι φόροι πρέπει να υπάρχουν και κερδοφόρες επιχειρήσεις οι οποίες κυριολεκτικά μάτωσαν στα χρόνια της ύφεσης που προηγήθηκαν». Μάλιστα για το κλάδο επίπλου ο πρόεδρος του Δρομέα αποκάλυψε ότι ο τζίρος περιορίστηκε στα 4 εκατ. ευρώ το 2019 από 22 εκατ. ευρώ το 2007 δηλαδή κατεγράφη μία πτώση 80% γεγονός που οδήγησε στη κατάρρευση των εταιριών του κλάδου.

Όπως εξήγησε ο κ. Παπαπαναγιώτου, «αυτό συμβαίνει διότι παραμένει άρρωστο το τραπεζικό σύστημα με λάθη που έγιναν στο παρελθόν». Ζήτησε από τις τράπεζες ο πρόεδρος του Δρομέα να προχωρούν σε αντικειμενικές αξιολογήσεις των εταιριών που αξίζουν να δανειοδοτηθούν, ενώ είπε «δεν μπορώ να είμαι αισιόδοξος ότι θα διορθωθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα τα κακώς κείμενα στη χώρα».

Ο κ. Παπαπαναγιώτου ανέφερε μία σειρά από στρεβλώσεις στην ελληνική οικονομία,   όπως είναι οι βιομηχανικές περιοχές που παραμένουν κουφάρια, στην έλλειψη υποδομών αφού για παράδειγμα ο Δρομέας στην ΒΙΠΕ Σερρών όταν πέφτει η τάση του ρεύματος έχει ετήσιες βλάβες 300.000 ευρώ. Ακόμη αναφέρθηκε ότι θα έπρεπε να αξιοποιηθεί η θαλάσσια οδό για τη μεταφορά των νταλικών και όχι να έρχεται όλος αυτός ο αριθμός από τη βόρεια Ελλάδα στην Αθήνα όταν το κόστος μόνο για τα διόδια είναι 300 ευρώ.

Αναφορικά με το πρόγραμμα εξωστρέφειας  που κατέθεσε η εταιρία και αποκλείστηκε ενώ αρχικά είχε εγκριθεί σημείωσε ότι έχει προσφύγει στις δικαστικές αρχές  και αποκάλυψε ότι η εταιρία  δεν συμμετέχει σε εγχώριους διαγωνισμούς εάν δεν υπάρχουν προδιαγραφές γιατί κάτι κρύβεται από πίσω.

Για το 2019 ο Δρομέας θα εμφανίσει κύκλο εργασιών 18 εκατ. ευρώ με αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας και ανεκτέλεστο 18 εκατ. ευρώ για το 2020.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Τελευταία τροποποίηση στις 13:46 - 10 Ιαν 2020
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.