ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Terra Creta: Βλέπει Κίνα κι ενισχύει την παρουσία στα supermarket

08:07 - 13 Φεβ 2020 | Επιχειρήσεις
Terra Creta: Βλέπει Κίνα κι ενισχύει την παρουσία στα supermarket
Κινήσεις για περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών της σχεδιάζει για το επόμενο διάστημα η κρητική εταιρεία παραγωγής, εξαγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου Terra Creta, με έδρα το Κολυμπάρι στα Χανιά. Παράλληλα, η εταιρία, που προωθεί το 94% της παραγωγής της σε 45 χώρες στο εξωτερικό, κάνει σταδιακά βήματα για την ενίσχυση της παρουσίας της στην εσωτερική αγορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Σε σχέση με τις εξαγωγές στόχος της Terra Creta που κυρίως δραστηριοποιείται στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη είναι η ενίσχυση της παρουσίας της στην Κίνα και στις ΗΠΑ. «Συμβάλαμε το κρητικό ελαιόλαδο να γίνει γνωστό και δημοφιλές παγκοσμίως σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Βέλγιο, η Αυστρία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Κίνα. Στην σπουδαία κινέζικη αγορά ελπίζουμε σύντομα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας. Συνεργαζόμαστε με μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης έχοντας το δικό μας καταναλωτικό κοινό. Ενδεικτικά, αναφέρω τα Rewe Group Γερμανίας, τα Edeka Γερμανίας, την Amazon, τα Costco, τα Wallmart, τα Colruyt Group Βελγίου, τα System U και τα Auchan Γαλλίας, τα Mega Image Ρουμανίας» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Terra Creta, κ. Νεκτάριος Δαδής, τονίζοντας ότι «η Terra Creta μπαίνει φέτος στον 19ο χρόνο λειτουργίας της με πρωταρχικό στόχο την ανάδειξη ελαιοπαραγωγικού πλούτου που διαθέτει η χώρα και ιδιαίτερα η Κρήτη».

Ανέφερε, επίσης, ότι μετά το 2012 και την είσοδο ως βασικού μετόχου του ομίλου της AVIAREPS, του κ. Ιωάννη Γρύλου και με τις επενδύσεις που έγιναν, η εταιρεία έχει μπει σε προοπτική δυναμικής ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, στόχος για την επόμενη δεκαετία είναι να πρωταγωνιστήσει στις εξαγωγές του εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου. Όπως αναφέρθηκε, η Terra Creta μπορεί να γίνει το πιο αναγνωρίσιμο διεθνές brand συνώνυμο της ποιότητας και της καινοτομίας και να προβάλλει την αειφορία του κρητικού ελαιόλαδου σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς και την αξία της κρητικής - ελληνικής διατροφής σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Είναι πολύ σημαντικό το άνοιγμα της Κινέζικης αγοράς στα ελληνικά προϊόντα και ιδίως στα ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προϊόντα. Όπως το κρητικό λάδι, του οποίου η Terra Creta είναι ένας εξαιρετικός πρεσβευτής. Οι προοπτικές αυτές είναι σπουδαίες. Και για εμάς στον Όμιλο της AVIAREPS είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς το φάσμα των δραστηριοτήτων μας καλύπτει κυρίως αυτούς τους τομείς κοινού ενδιαφέροντος», ανέφερε ο Πρόεδρος του ΔΣ της AVIAREPS, κ. Στέργιος Πιτσιόρλας.

Όπως είπε o κ. Φώτης Σουσαλής, General Manager της Terra Creta «η εταιρεία βραβεύτηκε τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στο διαγωνισμό Sol d'Oro στην Ιταλία για το ελαιόλαδο Gran Crue. Είναι η πρώτη φορά που ελληνικό ελαιόλαδο βραβεύεται σε αυτόν το διαγωνισμό, ο οποίος είναι ίσως ο πιο αξιόπιστος στην Ιταλία». Ο ίδιος σημείωσε ότι η εταιρεία έχει σκοπό να συμμετάσχει και σε άλλους διαγωνισμούς στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες μέσα στο 2020, αλλά και στον Olive Japan. Παράλληλα, η εταιρία στοχεύει σε μια βήμα βήμα ενίσχυση της παρουσίας της στην Αμερική, που όπως τονίστηκε έχει μεγάλες ευκαιρίες αλλά και παγίδες λόγω του κόστους προώθησης αλλά και της κυριαρχίας των Ιταλών στα δίκτυα.

Σε σχέση με την εσωτερική αγορά, ο κ. Σουσαλής ανέφερε ότι έχει ξεκινήσει παρουσία πέρα από την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος και στα My Market. Βέβαια, όπως τόνισε, η εσωτερική αγορά έχει δυσκολίες λόγω της οικογενειακής παραγωγής και της χύμα διακίνησης.

Επίσης, η εταιρία στο εξωτερικό κυρίως στη Γερμανία έχει παρουσία με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που, όπως αναφέρουν τα στελέχη, χρησιμεύουν για την εξισορρόπηση των ισολογισμών, την ανάπτυξη δικτύων και το χτίσιμο ρευστότητας. Μάλιστα, ο τζίρος από αυτά ανέρχεται περίπου στο 40% του συνολικού παραγόμενου όγκου.

Αναφορικά με τα οικονομικά της μεγέθη κατά τη διάρκεια του 2019, ο κύκλος εργασιών της Terra Creta αναμένεται να κινηθεί γύρω στα 18 εκατομμύρια. Σε σχέση με το 2018 καταγράφεται πτώση (ήταν περίπου 22 εκατ.) λόγω της μειωμένης τιμής του λαδιού που μεταφέρεται και στο ράφι. Βέβαια, όπως αναφέρθηκε, η κερδοφορία ανεβαίνει. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει ως πιο δημοφιλή κωδικό της το ελαιόλαδο ΠΟΠ Κολυμβάρι, διαθέτοντας ποσότητες της τάξεως των 800 τόνων ετησίως, ενώ ανοδικά κινούνται και οι πωλήσεις του ελαιολάδου βιολογικής καλλιέργειας.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 08:40 - 13 Φεβ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.